Ondt i maven, uge 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.451 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Happy

Hej, jeg har haft en meget nem graviditet, men  er selvfølgelig stille og roligt blevet mere mærket her de sidste par uger. I nat vågnede jeg så med kraftige "menustrations-smerter" i maven og tog to panodiler (som jeg ellers aldrig tager). Er det noget I andre har oplevet op til fødslen lige pludselig at få meget ondt i maven?

Vandet og slimproppen er ikke gået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Mathilde

Happy skriver:

Hej, jeg har haft en meget nem graviditet, men  er selvfølgelig stille og roligt blevet mere mærket her de sidste par uger. I nat vågnede jeg så med kraftige "menustrations-smerter" i maven og tog to panodiler (som jeg ellers aldrig tager). Er det noget I andre har oplevet op til fødslen lige pludselig at få meget ondt i maven?

Vandet og slimproppen er ikke gået.

Hmm de sidste 3 nætter inden jeg fødte vågnede jeg også op med kraftige mens. lign. smerter...hos mig sad det så bare i ryggen.

Jeg tror da det er din krop der gør sig klar veer kan jo sagtens komme og gå...især hvis man er førstegangsfødende.

Anmeld

7. april 2010

missie20

For 2½ uge siden havde jeg ondt i maven oppe under brystet nogle dage, så besluttede jeg og ringe til fødegangen og de sagde de ville gerne se mig. Så tog de en strimmel og lige pludselig fik jeg veer. Så de stoppede fødslen da jeg kun var i uge 32 dengang. Men jeg tænker måske er det de smerter du har haft og at det er kroppen der er ved at forberede sig til fødslen. Men syntes måske du skulle ringe til fg hvis den smerte kommer igen. Men held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.