Mange mange tak for alle de søde ord i skrev i mit andet indlæg og knusne. 
Jeg har fået en god natsøvn da min mor ikk var hos os.
For da hun kom på sygehuset i går morges til blodprøvetagning kunne de gost se den var gal og hun kom over på "hendes" afdeling for at vente på en læge. Hun måtte få ilt så slemt var det, men de skulle jo bare ha hørt på mig om mandagen, da jeg ringede og sagde den var gal med min mor. Men fordi hun ikk havde feber, ja så kunne de jo vente til blodprøverne blev taget tirsdag. Det skal lige siges jeg ringede kl. 9 mandag og fik afvide at en læge ville ringe til mig og det gjorde han kl 20. 
Hun har det så slemt at hun ikk kunne står op da hun skulle ha taget røngten af ryggen.
Men de og os fik svar på nogle af tingene i går, min mor er indlagt og er det heldigvis den næste uge, da min stedfar også sagde/brokkede sig over at hun ikk kunne være hos sine børn eller hjemme og at sygehuset måtte gøre noget.
Men grunden til grunden til at hun er blevet indlagt er at hun igen har dobbeltsidet lungebetændelse og de har sendt en prøvetil dykning, da de ikk kan forstå hvordan hun så hurtig igen har fået så meget betændelse i kroppen. Det viser sig også at der var en grund til hun synes alt mad smagte grimt og ikk rigtig spiste, hun havde svamp på tungen og i munden, en bivirkning man kan få af den behandling hun har fået.
Anmeld