Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Et meget rammende billede - jeg er lige kommet hjem fra all-you-can-eat kagebuffet i går og kæresten sørgede lige for at gøre mig det behageligt:
KH
Rosa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I LOVE YOU..... GRINER... Du er sgu herlig, en fantastisk person...
En man kun kan smile til og af....
Tak for kigget, og skøn kæreste du har...
Knus fra Pia.
fantastisk!!!! Intet mindre!
Jeg kender det bare ALT for godt!
HA HA HAAAA - IHHH hvor er du fantastisk Rosa!! Du kan da kassere alle de der übersmukke billeder fra forleden for dét her tager da prisen!! Eej , hvor godt - tak for det, søde
hehe... fed humor og super kæreste
tina
Haha hvor godt! Og det passer overhovedet ikke sammen med din statusopdatering - det ser da riiiimelig mageligt ud! Og hvor er du lækkerbrun for denne årstid?!
Vild ting - do får met hjært' tæ o ræng!
Ihh hvor du hygger ! Hihi.. Lyder som en skøn kæreste du har. Min ville nok bare ha spurgt om jeg havde kage med hjem Haha..
Mettemus skriver: Haha hvor godt! Og det passer overhovedet ikke sammen med din statusopdatering - det ser da riiiimelig mageligt ud! Og hvor er du lækkerbrun for denne årstid?!
Det er snyd Jeg har taget sol et par gange de sidste uger.. Normalt er jeg mælkehvid...
Pia. skriver: I LOVE YOU..... GRINER... Du er sgu herlig, en fantastisk person... En man kun kan smile til og af.... Tak for kigget, og skøn kæreste du har... Knus fra Pia.
Haha, ja - jeg forstår sgu at indrette mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128