Pluk veér hver 2 minut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2010

lillemunk

Hej Alle!

Starter med at sige tak for alle jeres hilsner til mig ang mit tab af min søster.
Stadigvæk meget uvirkeligt for mig men jeg håber tiden gør det bedre.

Ved godt at vi har været inde på mine pluk veer før.
Plus at jeg ved min krop er stresset pga manglende søvn og nok også mad. spiser men ikke så meget som jeg plejer.

I dag dag jeg er ude og handle for jeg en pluk ve som niver noget i det
og der efter får jeg en masse, men forsætte men handle tur som tager tid da jeg møder en del mennesker som vil kondoler.

Da jeg kommer ud i bilen kommer der endnu en som gør mega ondt og jeg tænker oki er det her veér.
Forsætter med kurs mod skolen for at hente mine piger og her sidder jeg så og venter i godt 15 min. hvert andet minut kommer der pluk veer jeg begynder at blive urolig og tænker PIS....
ringer til pigernes farmor og aftaler jeg sætter pigerne af der.

Hun råder mig til at køre hjem og ringe til fg.
Syntes da jeg kommer hjem at jeg lige vil se det an og ligger mig veerne går i sig selv da jeg falder i søvn.

Vågner igen senere og ingen pluk veer jo men ikke noget fast.

Køre til Farmor som har pigerne og spiser der .... stadigvæk pluk veér men intet fast

hjemme igen putter piger og rydder lidt op sætter mig i sofa og så starter vi igen 2 minutter i mellem og av av helt omme i ryggen. ligesom første gang.

nu er de så forsvundet hver andet minut men kommer i ny og næ.

tænker jeg ringer til FG i morgen.

Andre der har oplevet dette med at der er så kort mellem pluk veerne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Hej Alle!

Starter med at sige tak for alle jeres hilsner til mig ang mit tab af min søster.
Stadigvæk meget uvirkeligt for mig men jeg håber tiden gør det bedre.

Ved godt at vi har været inde på mine pluk veer før.
Plus at jeg ved min krop er stresset pga manglende søvn og nok også mad. spiser men ikke så meget som jeg plejer.

I dag dag jeg er ude og handle for jeg en pluk ve som niver noget i det
og der efter får jeg en masse, men forsætte men handle tur som tager tid da jeg møder en del mennesker som vil kondoler.

Da jeg kommer ud i bilen kommer der endnu en som gør mega ondt og jeg tænker oki er det her veér.
Forsætter med kurs mod skolen for at hente mine piger og her sidder jeg så og venter i godt 15 min. hvert andet minut kommer der pluk veer jeg begynder at blive urolig og tænker PIS....
ringer til pigernes farmor og aftaler jeg sætter pigerne af der.

Hun råder mig til at køre hjem og ringe til fg.
Syntes da jeg kommer hjem at jeg lige vil se det an og ligger mig veerne går i sig selv da jeg falder i søvn.

Vågner igen senere og ingen pluk veer jo men ikke noget fast.

Køre til Farmor som har pigerne og spiser der .... stadigvæk pluk veér men intet fast

hjemme igen putter piger og rydder lidt op sætter mig i sofa og så starter vi igen 2 minutter i mellem og av av helt omme i ryggen. ligesom første gang.

nu er de så forsvundet hver andet minut men kommer i ny og næ.

tænker jeg ringer til FG i morgen.

Andre der har oplevet dette med at der er så kort mellem pluk veerne ?

Hej søde:-)

jeg synes altså det lyder som nogle plukveer du lige skal vende med fg i morgen, som du jo også har paner om. Både fordi der har været en hvis regelmæssighed over dem, men også fordi sådan som du har beskrevet dem, så har de vist haft karakter af "rigtige" veer, altså de har nevet og gjort ondt, ikke...

Du har jo også været under ekstremt pres de seneste døgn, så tror du ikke det kunne være rart for dig lige at komme ind til et ekstra tjek og en snak nu her...?

Pas på dig selv - tænker på dig

Knus, Tina

Anmeld

7. april 2010

Mig med maven

Hej med dig.

Jeg har ikke selv prøvet det, men ville helt sikkert lige vende det med FG som du også selv har planer om.

Sender ALLE mine tanker til dig. Med håbet om det bedste!

Mange Fra mig.

Anmeld

7. april 2010

TbCp

Som jeg vist skrev i din tidligere tråd om plukveer, så var det sådan jeg havde det.... det startede faktisk også ved en shoppetur

De kom regelmæssiget med under 5 min. imellem og de gjorde ondt.

Jeg blev tjekket for blærebetændelse, der var ingenting.
Fik vemåler på og de kunne se at de var ret kraftige, herefter fik jeg en vehæmmende pille og var indlagt natten over til observation.

Blev sygemeldt resten af graviditeten med besked om at ligge så meget på sofaen som muligt.

Jeg ville nok også lige ringe til fg. hvis jeg var dig.

Anmeld

7. april 2010

Bare mig..

Jeg ville ringe med det samme.. Min jordemoder fortalte mig, at bliver plukveer til en RIGTIG ve, kan det ikke stoppes.. Men plukveer der gør ondt kan..

Men altså veer kan ikke stoppes, og en ve fører til flere som ender ud i en fødsel.. Så jeg ville da helt sikkert ringe!

Marikka, 34+6, der virkelig føler med dig for tiden, for synes ikke du skal opleve mere negativt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.