Sættes igang (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Rikkemor89

Så fik jeg af vide i dag a jeg skal sættes igang i morgen tidlig (: Nej hvor jeg dog glæder mig til a der snart sker noget (: Jeg har hørt blanede følelser om a blive sat igang, men jeg håber det bedste & håber de ved hvad de laver (: Så nu denne her tid snart over hvor man kan sove længe osv .. Smiler .. Men bliver dejligt at bette mand kommer ud .. Så har de jo sagt hele tiden at det er en stor baby, men blev scannet i dag & der scannet de ham til en vægt på 3300g (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Pige2009

Det bliver spændende. Kampvægten er vist meget gennemsnitligt. Min datter var 4200 gram, så det var jo en pæn størrelse.

Ønsker dig al mulig held og lykke med igangsættelsen imorgen Glæd dig - det er stort.

K.h. Linda

Anmeld

6. april 2010

Rikkemor89

Helt fra starten var der snak om a de vil sætte mig igang på min terminsdato , altså onsdag i næste uge, der havde de oss regnet ud a han ville veje omkring de 4200g, men nu blir jeg jo sat igang i morgen, så han har en fin vægt på de 3300g, men de kan jo aldrig være helt sikkere (:

Tak skal du have, ja de håber det kommer til at gå strækt fordi jeg har mange plukvver (:

Anmeld

7. april 2010

Koen.

Held og lykke med det hele, håber du får en god oplevelse

Anmeld

7. april 2010

TbCp

Rigtig meget held og lykke med alt det forestående

Anmeld

7. april 2010

MinWilliam

Held og lykke med det..

Håber det kommer til at gå godt..

Anmeld

7. april 2010

Bayze

Al held og lykke med den forestående fødsel - hvor er det spændende

Prøv at lade være at bekymre dig for meget om selve igangsættelsen. Jeg har indtryk af at jordemødrene er rigtig dygtige til det i dag og synes også der er rigtig mange herinde der har positive erfaringer med det

Anmeld

7. april 2010

MyBaby

Rigtig meget held og lykke - hvor er det bare spændende! Jeg håber, du får en rigtig god oplevelse med ígangsættelsen - jeg skal selv sættes igang i næste uge, hvis jeg ikke går i fødsel ingen da, så jeg er spændt på at høre om din oplevelse!

Anmeld

7. april 2010

otlitrom

God arbejdslyst fristes jeg til at sige. Held og lykke med fødslen, tænkt at du snart får det lille vidunder i armene

Anmeld

7. april 2010

MariaJ

Spændende. Held og lykke med det. Håber du får en god fødsel.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.