De 2 streger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Anonym trådstarter

Ja puha de 2 streger driller... Jeg kaster og kaster op og har kvalme fra omkring 15- næste morgen jeg vågner.. Ikk morgen kvalme men middag aften og nat kvalme f... Det er så hårdt at overskue noget...
Det er ligesom sidst synes ikk min dag går med andet end kvalme. øv!!!

Men jeg har dog bestilt køns scanning når vi er på ferie så det skal vi opleve over there.. Så fedt.. Det bliver en fed oplevelse så kan vi jo også shoppe amok nor vi endelig er derover jubiiii..
Der går lige nogle uger inden jeg er offentlig men i fleste har gættet mig ihhh hvor skylder jeg påskeæg...

Stort knus og en masse tanker til alle jer vidunderlige og vidunderlige kommende mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Barbamama

Åh hvor træls.... Ja den kvalme kan bare være altoverskyggende! Og irriterende det skal være om natten hvis du ikke kan sove for det.... Puha altså.....

Anmeld

6. april 2010

oo

nøøøøj, jeg har ikke glemt opkastningerne! de er stride - og altoverskyggende jeg håber snart det letter....hvor langt er du nu??

jeg syns bare det er FEDT vi skal ha babyer samtidig, juhuuuuu!!

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

Ja de tager alt liv ud af en... Det er så træls.. Og hårdt.. Håber snart jeg er ovre dem...

Jamen efter egen beregning er jeg 6+5 så jeg sniger mig derop ad

Ja det er jo så hyggeligt det bliver lige op og ned af hinanden..
Skal i vide kønnet? ?

Anmeld

6. april 2010

oo

niksen biksen...vi skal "bare" have en baby

der er NF imorgen, så det er enormt...spændende...og hændervridende og ååååh! jeg kan næsten ikke holde det ud, jeg er såååå nervøs

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå...
jeg elsker bare at forberede mig... Og så er jeg en klaphat til at have tålmodighed...

Jamen efter min beregning er jeg 6+5 .. så jeg sniger mig derop ad...

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

Og jeg skal jo holde øje med baby.dk i morgen.. Ihh jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået .. Men det går sikkert helt fantastisk

Hva tid skal i afsted

Anmeld

7. april 2010

Karo

Anonym skriver:

Ja puha de 2 streger driller... Jeg kaster og kaster op og har kvalme fra omkring 15- næste morgen jeg vågner.. Ikk morgen kvalme men middag aften og nat kvalme f... Det er så hårdt at overskue noget...
Det er ligesom sidst synes ikk min dag går med andet end kvalme. øv!!!

Men jeg har dog bestilt køns scanning når vi er på ferie så det skal vi opleve over there.. Så fedt.. Det bliver en fed oplevelse så kan vi jo også shoppe amok nor vi endelig er derover jubiiii..
Der går lige nogle uger inden jeg er offentlig men i fleste har gættet mig ihhh hvor skylder jeg påskeæg...

Stort knus og en masse tanker til alle jer vidunderlige og vidunderlige kommende mødre

Den kvakme er altså bare ikke sjov Med Marcus led jeg meget med kvalme og opkastninger, mens jeg denne gang kun led en smule.

Det bliver da rigtigt spændende med en kønsscanning, mens i er på ferie. Nu har jeg aldrig selv været derovre, men jeg kan forstå at det skulle være billigt at købe tøj derovre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.