Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men husk at de forstår MEGET mere end vi drømme om. Så sig endelig farvel og sig evt. hvad du skal, og hvornår du kommer tilbage. Et lille barn kan godt forstå at mor skal købe mælk eller og noget andet.
-og så har jeg aldrig forstået det der med at man skal gå allerede på anden dagen! HVERKEN mor eller barn har jo nået at lære de voksne at kende godt nok til at man har tillid til dem og er tryg ved dem.
Selv har jeg nægtet at gå før JEG kendte de voksne og jeg vitterligt FØLTE at disse voksne mennsker var til at stole på og at de nok skulle passe godt på min guldklump. og det skal JEG bruge mere end en dag for at opnå den tryghed og vished. Det har jeg forklartet personalet, at det her ikke handlede om mit barn, om en hvilke signaler jeg sender til mit barn, og at jeg ikke var klar og at jeg ikke følte mig tryg nok til at gå.
-og så har jeg benyttet den lange indkøring til at VISE pædagogerne hvordan jeg plejer at håndter mit barn. Jeg har ikke sagt så meget, men de har ikke kunnet undgå at lægge mærke til hvordan jeg ffår det til at glide nemmeste med mit barn. Pædagogerne har også fået mulighed for at lære MIG at kende, og det har været rigtig godt i forhold til senere dialog.
Nå, det var et sidespor. Undskyld
Hedl og lykke med i morgen...
Anmeld