trægulv eller tæppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja hvad har i på jers børnes værlser?? kan ikk finde ud af hvad jeg skal vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Honningblomst

Jeg har gamle plankegulve på værelser og i stuen..er ikke til tæpper...har bare nogle læse inde på ungernes værelse...men det er jo en smagssag..

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Trægulv i hele hytten.
På Livas værelse er der dog et enkelt lidt større løst tæppe

Anmeld

6. april 2010

LinLin

Vi har trægulv i hele huset - David har så et løst by/bilbane-tæppe på sit værelse...

Anmeld

6. april 2010

BinaMor

jeg vælger aldrig gulvtæppe igen. så bare et mindre tæppe ovenpå man kan banke/vaske.

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

Trægulver overalt Laura er meget eksponeret for støvallergi, så jeg har med vilje fravalgt gulvtæpper.

K.h. Linda

Anmeld

6. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ok står og skal flytte her den 1 maj og der er gulvtæppe inde ved ham... men jeg kan vælge han skal ligge trægulve lyder som om det er en god ide

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Vi har trægulv overalt...

Anmeld

6. april 2010

4kløver

<3Elias&Christina<3 skriver:

ok står og skal flytte her den 1 maj og der er gulvtæppe inde ved ham... men jeg kan vælge han skal ligge trægulve lyder som om det er en god ide

Tillykke med at du skal flytte

Anmeld

6. april 2010

Mumto3

Jeg ææææælllllssssskkkkkeeeeerrrr væg-til-væg tæpper, og min mand hader dem. Så vi har træguvle, men det sker at jeg 'kommer til' at købe et tæppe når han er ude at rejse, så indtil videre har vi fået væg-til-væg tæppe på to børneværelse, fået et stort løs tæppe i stuen, og fået to store løse tæpper i spisestuen. Der har også ligget en løber ude i gangen, men den er røget igen. Meeen på et eller andet tidspunkt skal han jo ud og rejse igen, så ved man jo aldrig om der er dukket et tæpper mere op i mellemtiden

På børnenes værelse er det virkelig vigtig for mig at der ligger et ordentlig tæppe (i uld), fordi børn leger så meget på guvlet, og ejg synes det er alt for koldt at sidde direkte på et trægulv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.