Sager der nager...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Anonym

michella80 skriver:

Okay... Ja for hvis det nager dig meget er det jo vigtigt du kan få luft for det et eller andet sted.

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Anonym trådstarter

Åh ja, har egentlig en "lille" sag der nager...

Jeg er ved at gå til over svigerfar/farfars opførsel altså...

For det første passede det ham slet ikke at blive farfar, og har ikke lagt skjul på hvor lidt det lige passer ham siden han er blevet det, kommer vi på besøg der (godt 4 timers kørsel) ja så skal vi selv handle ind og lave aftensmad, for han gider dælme ikke lave ekstra mad bare fordi vi kommer for at besøge ham...

Han vil absolut ikke holde charmetrolden, for som han siger "jeg har haft de børn jeg skal have - jeg gider simpelthen ikke blive gylpet på eller noget som helst andet!"....

Det er vel også fair nok at have det sådan, men så kan jeg godt blive rasende over vi skal høre for vi aldrig kommer på besøg, men hvem pokker gider besøge sådan en sur citron, der ikke kunne være mere ligeglad med sit første barnebarn?? GRRRRR

Anmeld

8. april 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh ja, har egentlig en "lille" sag der nager...

Jeg er ved at gå til over svigerfar/farfars opførsel altså...

For det første passede det ham slet ikke at blive farfar, og har ikke lagt skjul på hvor lidt det lige passer ham siden han er blevet det, kommer vi på besøg der (godt 4 timers kørsel) ja så skal vi selv handle ind og lave aftensmad, for han gider dælme ikke lave ekstra mad bare fordi vi kommer for at besøge ham...

Han vil absolut ikke holde charmetrolden, for som han siger "jeg har haft de børn jeg skal have - jeg gider simpelthen ikke blive gylpet på eller noget som helst andet!"....

Det er vel også fair nok at have det sådan, men så kan jeg godt blive rasende over vi skal høre for vi aldrig kommer på besøg, men hvem pokker gider besøge sådan en sur citron, der ikke kunne være mere ligeglad med sit første barnebarn?? GRRRRR

Nååå ja, og så har han fødselsdag tirsdag, og er gal over vi ikke kommer på besøg (som sagt godt 4 timer hver vej) - min mand skal jo arbejde både tirsdag og onsdag, og er hjemme kl. 16, så skulle vi bruge 4 timer derned... eeej ved han nu hvad, og med vores lille trold, der slet ikke må sidde i en autostol så længe....

Gud fader bevares..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.