syninger i sugarpaste/mmf ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. april 2010

birgitte

er der nogen der har et trick til at lave syninger (- - - - -) pænt i sukkerpynten. er det en speciel kage spore eller ??? håber nogen ved det og evt hvor man kan få fat i grejet til at lave det

Tak piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Dot D

birgitte skriver:

er der nogen der har et trick til at lave syninger (- - - - -) pænt i sukkerpynten. er det en speciel kage spore eller ??? håber nogen ved det og evt hvor man kan få fat i grejet til at lave det

Tak piger

Så skal du have det sæt jeg viste dig. der er en deri, den har jeg brugt på skoen på min første dåbskage

Anmeld

6. april 2010

Anasmor

Ja det er en spore.. måske er du heldig at din lokale Netto stadig har noget af det sysortiment tilbage fra tilbudet sidste uge... der var nemlig en spore til 5 kr ??!!!

Anmeld

7. april 2010

birgitte

ih hvor er i bare gode begge to.

Dot D.: nu er der ingen vej uden om jeg må bare eje det. ville præcis have spurgt til det sæt i aftes men du var ofline.

Anasmor: Netto siger du det må jeg bare prøve kan jo ikke få det modellersæt der lige med det samme.

ps er der nogen af jer 2 der nogensinde har prøvet at lave en voksen sneaker/kondisko??? er ved at lave skabeloner og det skal nok skal gå men et par fif ville íkke være af vejen

lige en krammer fordi i er så søde til at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.