snorken....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.257 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2010

tb

hvorfor er det lige at man er begyndt at snorke som en sindssyg, bare fordi man er blevet lidt 'tyk'??  kæresten er ved at blive sindssyg.. hehe.. han vækker mig flere gange, fordi jeg snorker så meget han ikke kan falde i søvn .. og det er jo trods alt ham der skal tidligt op og på arbejde (jeg går sygemeldt)..

men så igen, så kan de jo prøve at mærke hvordan det er for os kvinder nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bayze

Aaarmen det er forfærdligt med det snorkeri - jeg giver den også baaare gas, det kan jeg godt sige dig! Og sådan har det været i måneder nu!

Nogle gange kan jeg mærke det i løbet af dagen også, hvis jeg lige kommer til at holde hovedet på en bestemt måde, så kan jeg mærke at jeg godt lige kunne trække en torsk i land, hvis jeg ikke beslutter mig for ikke at gøre det. Det er da bare så fælt ucharmerende...

Men altså, det har øjensynligt ikke (kun) noget med fedme at gøre. Det er et eller andet med at de god damned hormoner forårsager at slimhinderne i tudeskaftet hæver op....

Anmeld

6. april 2010

tb

Bayze skriver:

Aaarmen det er forfærdligt med det snorkeri - jeg giver den også baaare gas, det kan jeg godt sige dig! Og sådan har det været i måneder nu!

Nogle gange kan jeg mærke det i løbet af dagen også, hvis jeg lige kommer til at holde hovedet på en bestemt måde, så kan jeg mærke at jeg godt lige kunne trække en torsk i land, hvis jeg ikke beslutter mig for ikke at gøre det. Det er da bare så fælt ucharmerende...

Men altså, det har øjensynligt ikke (kun) noget med fedme at gøre. Det er et eller andet med at de god damned hormoner forårsager at slimhinderne i tudeskaftet hæver op....

hehe  rart at høre man ikke er alene om det... har os bare følt mig tilstoppet i næsen næsten hele graviditeten.. tror kæresten glæder sig til jeg ikke snorker mere.. for nej, det er sku ikke ret charmerende

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Jeg snorkede også bare enormt meget da jeg ventede Julie... Min kæreste kunne i hvert fald godt finde ud af at brokke sig...

Anmeld

7. april 2010

charlottesmor

ja jeg undrer mig også over det samme snorker som en sindssyg og kæresten bliver vanvittig .. hvad pokker man kan jo ikke gøre noget..går vel over igen

Anmeld

7. april 2010

Lone Jakobsen

der er faktisk lavet en undersøgelse om at "ja..gravide snorker" lidt sødt fordi det tror jeg alle de kommende fædre ku ha svaret på uden en undersøgelse

Anmeld

7. april 2010

tb

hehe... ja, nogle gange tror jeg simpelthen ikke de har noget at give sig til de der forskere og så finder de på de mest sjove undersøgelser

men ja, det der snorken går vel forhåbentligt over efter fødslen

Anmeld

8. april 2010

Skouboe

Snorkeriet går som regel over, når hormonerne er ude af kroppen igen. Det er deres skyld at dine slimhinder i næsen hæver, så du begynder at snorke.

Der er nogen der føler det hjælper lidt med saltvands næsedråber, eller at skylle næsen med et næsehorn... Det kan ihvertfald ikke skade 

Anmeld

8. april 2010

Snuffler25

Haha - jeg tænkte nøjagtig det samme da mit snorkeri begyndte!

Når man SELV VÅGNER fordi man snorker - om det så er om natten, eller i toget på vej hjem fra arbejde eller hvis man lige får lukket øjnene på sofaen.. - ja så er den gal *griner* når man lige vågner, fordi man selv kommer med et "øf".. ej men altså hihi

Jeg mener at have læst et sted, at der dannes mere slim osv. i næse og hoved efter man er blevet gravid - og det tager selvfølgelig til når man ligger ned hehe. Så håber da mit går over når baby ER kommet ud.

Stakkels vores mænner hva

/Mette 39+4

Anmeld

24. april 2010

manden_1982

Jeg kan også bekræfte snorkeriet :-) Jeg er så manden som skal tidligt op hver dag.

Jeg synes det bliver værrere jo længere man kommer hen. Det startede stille fra ca. uge 14 - 15 og er taget kraftigt til i vores tilfælde her i uge 23 - 24 :-)

Men der er jo ikke andet for end at flytte ind i gæsteværelset/på sofa'en i hverdagene og så forsøge at falde i søvn med nogle ørepropper i, i weekenderne.

Selvfølgelig er det ikke super charmerende at snorke, men tror nu vi mænd er forholdsvis ligeglade med hvis det ikke lige var fordi vi har svært ved at falde i søvn.

Mvh.

Lasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.