Berlin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2010

NoName

Hej Piger...

Jahhh, man har vist et standpunkt til man tar et nyt er det ikke sådan ordsproget lyder???

Vi havde jo snakket om at holde sommerferie på Bornholm i år, men kom igår til at snakke om at tage til Berlin i stedet for. Er der nogen af jer der har holdt ferie der og kender er godt hotel der kan anbefales??? (Der må meget gerne være spa faciliteter, da jeg har bestemt at jeg skal stor forkæles på denne ferie)

Vi holder ferie sidst i Maj måned

NoName 23+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså vi var på kæresteferie i Berlin her i februar. Vi boede i lejlighed, vi havde lejet gennem mit arbejde, så jeg kender ikke rigtig sådan nogen spa-ting osv.

Hvis man er ude efter spa-ferie til en fin pris, er Polen (Stettin) ikke en dårlig idé

MEN MEN MEN - Berlin er FOR LÆKKER. Super dejlig by at holde kæresteferie i

Anmeld

6. april 2010

NoName

6. april 2010

NoName

Zafir skriver:

Altså vi var på kæresteferie i Berlin her i februar. Vi boede i lejlighed, vi havde lejet gennem mit arbejde, så jeg kender ikke rigtig sådan nogen spa-ting osv.

Hvis man er ude efter spa-ferie til en fin pris, er Polen (Stettin) ikke en dårlig idé

MEN MEN MEN - Berlin er FOR LÆKKER. Super dejlig by at holde kæresteferie i

Der er også bare total meget historie at finde i Berlin... DDR, 2. verdenskrig...

Har set et program i flimmeren for længe siden om danskere i Berlin og må indrømme at jeg siden har haft lyst til at besøge byen...

Anmeld

6. april 2010

Moderator

noname skriver:

Der er også bare total meget historie at finde i Berlin... DDR, 2. verdenskrig...

Har set et program i flimmeren for længe siden om danskere i Berlin og må indrømme at jeg siden har haft lyst til at besøge byen...

Vi gik bevidst udenom alle de deprimerende historieting... Men man kan ikke helt komme udenom det.

Tom havde ikke lyst til at bevæge sig så meget rundt i det. Jeg syntes dog at det er HAMMER facinerende at være i en by, der så heftig en historie.

Anmeld

6. april 2010

NoName

Zafir skriver:

Vi gik bevidst udenom alle de deprimerende historieting... Men man kan ikke helt komme udenom det.

Tom havde ikke lyst til at bevæge sig så meget rundt i det. Jeg syntes dog at det er HAMMER facinerende at være i en by, der så heftig en historie.

Lidt historie intersseret er man vel altid, når det hele bliver serveret på et sølvfad

Berlin har meget af det hele synes jeg, er godt klar over at det ikke er det billigste sted man kan shoppe, men lidt skader vel ikke?? Tror der er meget mere at opleve end kæresten og jeg lige er klar over meen så er det jo heldigt der ikke er længere end man kan tage derned på weekend tur senere...

Uhh jeg sidder helt og glæder mig som et lille barn.

Anmeld

6. april 2010

TbCp

noname skriver:

Hej Piger...

Jahhh, man har vist et standpunkt til man tar et nyt er det ikke sådan ordsproget lyder???

Vi havde jo snakket om at holde sommerferie på Bornholm i år, men kom igår til at snakke om at tage til Berlin i stedet for. Er der nogen af jer der har holdt ferie der og kender er godt hotel der kan anbefales??? (Der må meget gerne være spa faciliteter, da jeg har bestemt at jeg skal stor forkæles på denne ferie)

Vi holder ferie sidst i Maj måned

NoName 23+6

YEAAAH Berlin er for fed!!!!!

Har været der et eller andet sted mellem 15 og 20 gange tror jeg
Har dog aldrig boet på hotel dernede, så der kan jeg ikke lige hjælpe... ville bare dele min begejstring for byen

Anmeld

6. april 2010

Moderator

noname skriver:

Lidt historie intersseret er man vel altid, når det hele bliver serveret på et sølvfad

Berlin har meget af det hele synes jeg, er godt klar over at det ikke er det billigste sted man kan shoppe, men lidt skader vel ikke?? Tror der er meget mere at opleve end kæresten og jeg lige er klar over meen så er det jo heldigt der ikke er længere end man kan tage derned på weekend tur senere...

Uhh jeg sidder helt og glæder mig som et lille barn.

Altså historie, er vores mega store interesse. Men Tom kender jo ALT HELE HISTORIEN om 2. verdenskrig, så han ville hellere se andre ting. - og det var jo hans Julegave, så han bestemte

Det er rigtig godt og billigt at shoppe dernede. der var nogen der smed vores kuffert væk da vi skulle med flyet, så vi fik masser af shoppe penge af forsikringen

Anmeld

12. april 2010

NoName

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.