Overnatning til fornuftig pris nær legoland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.984 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi skal jo HURRAAAAAAA snart til legoland, som Idun bare har ØNSKET sig i flere år!! Det var gaven fra bedstelars og bedstevivi (mine forældre).

Men vi vil gerne tage til jylland fredag, fordi der er vikingemarked i Ribe, så vi tager ned og gatechrasher og siger hej til vores venner. - MEN hvor skal vi overnatte, mellem Ribe og Billund...???

Det er FÅÅÅKING dyrt på hotel legoland, som jeg ellers tænkte at vi lige skulle spendere... Men er der ikke en lille kro, vandrehjem, camping-hytte sted, der kan anbefales??? Så kom med dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Lone Jakobsen

ligger billund camping der ikke stadig? eller er den druknet i lalandia?

Anmeld

6. april 2010

Lone Jakobsen

du fik lige linket her

http://www.billundcamping.dk/

Anmeld

6. april 2010

Moderator

nutche skriver:

ligger billund camping der ikke stadig? eller er den druknet i lalandia?

Det havde jeg slet ikke overvejet. Der ligger noget her det vil være ok med 700 kr for en hytte til os alle 3 ialt...

Men manden er vidst hook på kro.. hehe. Vi har ikke været på kro, siden vores bryllups'rejse'

Nu må vi se, hvad der ellers kommer frem af forslag

Anmeld

6. april 2010

Lone Jakobsen

det kan jeg nu godt forstå.....der er langt fra en hytte til et lækkert værelse på en kro

Anmeld

6. april 2010

Moar'en

der er også campingplads i randbøldal camping

http://www.randboldalcamping.dk/

Anmeld

6. april 2010

Moar'en

6. april 2010

Marco2

6. april 2010

ekzunz

Vi har boet på Vejen Idrætscenter. De har nogle rigtigt gode hytter - og de har vist også en pakkebillet-ting til Legoland...

Og jeg aner selvfølgelig ikke hvor langt der er...sådan noget glemmer jeg lykkeligt igen....

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Vi har boet på Vejen Idrætscenter. De har nogle rigtigt gode hytter - og de har vist også en pakkebillet-ting til Legoland...

Og jeg aner selvfølgelig ikke hvor langt der er...sådan noget glemmer jeg lykkeligt igen....

Det ser faktisk rigtig fint ud. Jeg ville dog kun vælge en hytte. De har de der transit-hytter til en god pris. Men det ligger bedst i forhold til alle de kroer mv. vi har set på. Det skal jo gerne være MELLEM Ribe og Billund, så vi ikke skal køre 20 km forbi Billund for at køre tilbage igen

Så altså - beliggenheden er super her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.