Politik...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Honningblomst

Hvad stemmer du og hvorfor?...og stemmer du det samme næste gang som sidst...?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Barbamama

Jeg stemmer S eller SF. ALTID!!!! Synes det er de mest humane partier....

Anmeld

6. april 2010

Loa

Jeg stemmer DF eller venstre...... Syntes der er flest lighedspunkter mellem dem og det jeg tror på......

Anmeld

6. april 2010

E.T

Stemmer klart rødt har altid gjort det og har tænkt mig at fortsætte

Synes betemt ikke at den nuværende regering har gjort noget godt! Især ikke når de skal tvinge alt igennem med hjælp fra DF!

Kan godt forstå at DF også har deres gode sider, men den intolecrance der er overfor andre mennesker med en anden baggrund end dansk, er uacceptable og skaber ikke integration.

Kender desværre mange Amerikaner som bliver fanget i "invandre" saksen og har problemer med opholdstilladelse, selvom de kun bidrager til det danske samfund og ikke tager.

Ja selv min egen mand (engelsk/fransk) har skulle søge opholdtilladelse og få hans arbejdsgiver til at skrive under på at han arbejde, selvom de kan se han betaler sin skat og har gjort det fra første dag. Vi oplevede enda han de havde smidt hans papir væk og han fik et brev om at han skulle forlade DK, hvis ikke han sendte papirene ind. Alt dette er ulovligt da han er EU-statsborger, alligevel finder det sted i DK. og tror mig jeg har mange flere historier der ligner dem.

Synes sgu det er flovt at være dansker nogle gange, når vi behandler andre mennesker sådan og især unge professoinelle med en god uddannelse.

Nej lad os da få tolerance og solidaritet tilbage. Jeg betaler med glæde min skat for at andre kan komme på hospitalet, få en gratis uddannelse osv. Man kan jo bare prise sig lykkelig for at man både kan give og tage (betaler gerne til dem der er ramt at sygdom) 

Det var bare lidt af min gale, på den måde man behandler andre mennesker på

Men ej at forglemme at DK stadig er et dejligt land

Anmeld

7. april 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er Socialdemokrat !

Anmeld

7. april 2010

anna-jonas

Jeg er Rød , og håber meget at vi får en ny regering ved næste valg...................for det er da utroligt at se, det skred der sker i vores samfund..............hvor enhver er deres egen lykkesmed, og liberalismen sejrer over humanismen.

Anmeld

7. april 2010

anna-jonas

Eva skriver:

Hvad stemmer du og hvorfor?...og stemmer du det samme næste gang som sidst...?

Knus Eva..

Hvad stemmer du selv, Eva??

Anmeld

7. april 2010

Hansen97

Venstre kan jeg stå inde for... og har altid stemt Venstre

Anmeld

7. april 2010

BinaMor

jeg er den idiot der fucker på hele det danske system og som alle hader fordi hun ikke stemmer og som ikke må brokke sig over noget.

jeg aner ikke hvad jeg skal stemme. jeg sys det er gode og dårlige ting ved alle partier. politik er meget humbug for mig. når jeg ikke ved hvad præcist jeg stemmer på så vil jeg ikke. og pt har jeg ike overskud til at sætte mig ind i alle partier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.