Stemmer klart rødt
har altid gjort det og har tænkt mig at fortsætte
Synes betemt ikke at den nuværende regering har gjort noget godt! Især ikke når de skal tvinge alt igennem med hjælp fra DF!
Kan godt forstå at DF også har deres gode sider, men den intolecrance der er overfor andre mennesker med en anden baggrund end dansk, er uacceptable og skaber ikke integration.
Kender desværre mange Amerikaner som bliver fanget i "invandre" saksen og har problemer med opholdstilladelse, selvom de kun bidrager til det danske samfund og ikke tager.
Ja selv min egen mand (engelsk/fransk) har skulle søge opholdtilladelse og få hans arbejdsgiver til at skrive under på at han arbejde, selvom de kan se han betaler sin skat og har gjort det fra første dag. Vi oplevede enda han de havde smidt hans papir væk og han fik et brev om at han skulle forlade DK, hvis ikke han sendte papirene ind. Alt dette er ulovligt da han er EU-statsborger, alligevel finder det sted i DK. og tror mig jeg har mange flere historier der ligner dem.
Synes sgu det er flovt at være dansker nogle gange, når vi behandler andre mennesker sådan og især unge professoinelle med en god uddannelse.
Nej lad os da få tolerance og solidaritet tilbage. Jeg betaler med glæde min skat for at andre kan komme på hospitalet, få en gratis uddannelse osv. Man kan jo bare prise sig lykkelig for at man både kan give og tage (betaler gerne til dem der er ramt at sygdom)
Det var bare lidt af min gale, på den måde man behandler andre mennesker på
Men ej at forglemme at DK stadig er et dejligt land 
Anmeld