Indlagt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Rikkemor89

Ja så kom tiden til hvor jeg ikke kunne slippe for det :/ I dag da vi skulle til sidste jordemor besøg, sendte hun os på fødegangen, fordi at bette mands hjertelyd ikk lød helt som det skulle, så var mit blodtryk forhøjt osv så hun sagde at hun kunne ikk andet end at sende mig på fødegangen & jeg skulle nok regne med at de vil beholde mig.. Sandt nok da jeg havde vært tingene igennem på fødegangen kom jordemoren tilbage & sagde at jeg skulle indlægges, fordi de muligvis vil sætte mig igang før tid eller så skulle jeg blive til at jeg skulle sættes igang i næste uge :/ Øv øv, men skønt nok er kommet på ene stue (: Men må da sige at jeg ikk gider sygehus, men det er det bedste så det jo det man gør for sit barns skyld ..

Rikke 38+6 (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Majbriteriksen

Hej. Kan godt forstå at du syntes at det er træls (godt jysk ord), men hvor er det heldigt at du ved at det kun er for en kort periode, så har du baby i armene. Det må også være rart at vide at de holder øje med dig og den lille.

Jeg var selv indlagt da jeg ventede nr. 2. Jeg var gået i fødsel 8 uger før termin, og de fik den stoppet medicinsk. Det var jeg så "heldig" at komme til at ligge på stue med en dame på ca 90 år. Hun kunne nogle rigtig "gode" historier omkring politikere fra da hendes mand sad på kristiansborg, og hvis der er noget der ikke har min interesse så er det da det. Når hun ikke fortalte, snorkede hun som fik hun betaling for det

Jeg håber at alt kommer til at gå så let som muligt

Anmeld

6. april 2010

Koen.

ThulinJust skriver:

Ja så kom tiden til hvor jeg ikke kunne slippe for det :/ I dag da vi skulle til sidste jordemor besøg, sendte hun os på fødegangen, fordi at bette mands hjertelyd ikk lød helt som det skulle, så var mit blodtryk forhøjt osv så hun sagde at hun kunne ikk andet end at sende mig på fødegangen & jeg skulle nok regne med at de vil beholde mig.. Sandt nok da jeg havde vært tingene igennem på fødegangen kom jordemoren tilbage & sagde at jeg skulle indlægges, fordi de muligvis vil sætte mig igang før tid eller så skulle jeg blive til at jeg skulle sættes igang i næste uge :/ Øv øv, men skønt nok er kommet på ene stue (: Men må da sige at jeg ikk gider sygehus, men det er det bedste så det jo det man gør for sit barns skyld ..

Rikke 38+6 (:

øv øv øv! men når det er bedst for jer begge er det jo det man gør..

Kæmpe herfra

Anmeld

6. april 2010

MinWilliam

Håber det bedste for jer..

Kæmpe kram til dig..

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

ThulinJust skriver:

Rikke 38+6 (:

Hvor træls. Men det positive er, at du nu er i trygge hænder Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

6. april 2010

Sisley

Krydser fingre og afventer opdatering

Anmeld

6. april 2010

Rikkemor89

Tak til jer alle sammen (:

Jeg har fået af vide at jeg blir sat igang i aften eller i morgen (: Så det jo super ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.