Pukler som et bæst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Skouboe

Lige i øjeblikket bruger jeg al ledig fritid på enten at sy eller ligge ned og bande over at jeg har for ondt til at sy... 

De sidste par dage har den stået på Tullebukser i chokoladebrun og turkis - og da jeg syede dem i str 62  i går gik der helt "nåååårh, hvor ER de bare søde" i den. Jer med lidt ældre børn - kan i huske det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

JustAnotherName

Hvor er de bare fine!! Ser lækre ud at have på, og farverne er fede sammen.

Jeg GLÆÆÆDER mig også helt enormt meget til at se, hvad du har fundet på til mine piger. Og til at prøve dem på dem, og vise det frem til Jer herinde.

Du er virkelig dygtig   

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hvor er de bare fine!! Ser lækre ud at have på, og farverne er fede sammen.

Jeg GLÆÆÆDER mig også helt enormt meget til at se, hvad du har fundet på til mine piger. Og til at prøve dem på dem, og vise det frem til Jer herinde.

Du er virkelig dygtig   

Mange tak

Jeg glæder mig også helt vildt til at du ser hvad jeg her fundet på til pigerne, og til at se billeder af dem i det

Hvis de &¤%¤%¤/&!!! mærker ikke er kommet inden weekenden, sender jeg dem altså uden - jeg håber det er ok 

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

HA! Har lige fået mail fra svenskerne - de har modtaget mine mærker fra væveriet, og sender dem til mig, så jeg håber snart at få dem, og så sender jeg fluks tøsernes tøj..

Indtil da kan du få et lille hint... skønne grønne forårs nuancer

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Mange tak

Jeg glæder mig også helt vildt til at du ser hvad jeg her fundet på til pigerne, og til at se billeder af dem i det

Hvis de &¤%¤%¤/&!!! mærker ikke er kommet inden weekenden, sender jeg dem altså uden - jeg håber det er ok 

Ja, træls at de er så længe om at komme frem 
Men det er selvfølgelig helt OK!

Det ville selvfølgelig være mest gennemført med mærker på.
Meeeen, når nu de ligger færdige og klar, så er det altså svært at vente meget længere. Jeg HÅBER mærkerne når frem inden weekenden!   

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

HA! Har lige fået mail fra svenskerne - de har modtaget mine mærker fra væveriet, og sender dem til mig, så jeg håber snart at få dem, og så sender jeg fluks tøsernes tøj..

Indtil da kan du få et lille hint... skønne grønne forårs nuancer

Hov, nåede slet ikke at se dit svar. Wuhuu!! 

Aahjj, det lyder spændende!! Jeg er virkelig så spændt.... 

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Hov, nåede slet ikke at se dit svar. Wuhuu!! 

Aahjj, det lyder spændende!! Jeg er virkelig så spændt.... 

Det er jeg også - nu har jeg haft det liggende færdigt i 14 dage... 

Anmeld

6. april 2010

Jules

Har du et sted hvor man kan bestille hvis man er interreseret ??? :D

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

Jules skriver:

Har du et sted hvor man kan bestille hvis man er interreseret ???

Naturligvis - når jeg begynder at sælge ud sidst på måneden, brygger jeg en lille hjemmeside sammen. Det bliver nok omkring d. 20 (der kommer der jo børnepenge - udemærket tidspunkt at begynde at sælge ting.. lidt snedig er man vel )

Jeg regner med at sende en nyhedsmail ud, både når jeg åbner og når der kommer nyt i "butikken".

Hvis du (eller andre) gerne vil på mailing listen kan I smide en mail til daub.deluxe@gmail.com, så kommer der nyt fra mig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.