Ondt i lænden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. april 2010

MetteMTH

Hej Piger.

Er der nogle af jer, der døjer med ondt i lænden / halebenet så i næsten ikke kan gå?? min mave bliver også total hård, hvis jeg Order Holdt MIG i bande Hele Dagen.

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Malene84

Mette88 skriver:

Hej Piger.

Er der nogle af jer, der døjer med ondt i lænden / halebenet så i næsten ikke kan gå?? min mave bliver også total hård, hvis jeg Order Holdt MIG i bande Hele Dagen.

Mvh. Mette

hey hey,

Jeg kan nu sagtens gå - men når jeg ligger om natten gør det sindssygt ondt i min lænd. Jeg har købt sådan et støttebælte, det hjælper altså. det fjerner vægten fra maven og støtter i ryggen.

Anmeld

6. april 2010

ønskebørn74

Malene84 skriver:

hey hey,

Jeg kan nu sagtens gå - men når jeg ligger om natten gør det sindssygt ondt i min lænd. Jeg har købt sådan et støttebælte, det hjælper altså. det fjerner vægten fra maven og støtter i ryggen.

DET MÅ JEG HUSKE NÅR MIN TID KOMMER

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

6. april 2010

MetteMTH

Malene84 skriver:

hey hey,

Okay. For har virkelig ondt. Kan det være en bækkenløsning?

Anmeld

6. april 2010

Malene84

Mette88 skriver:

Okay. For har virkelig ondt. Kan det være en bækkenløsning?

ja det kan det sagtens være - og det er det desværre nok også. Kan se du ikke er så lnagt henne, så det er lang tid du skal gå med det. Se og få købt noget støtte til ryggen og tag en snak med lægen

Anmeld

6. april 2010

MetteMTH

Malene84 skriver:

ja det kan det sagtens være - og det er det desværre nok også. Kan se du ikke er så lnagt henne, så det er lang tid du skal gå med det. Se og få købt noget støtte til ryggen og tag en snak med lægen

okay. Syntes også det er tidligt jeg får alting Skal da lige have købt sådan en til ryggen så. Tark får rådet

Mette

Anmeld

6. april 2010

MinWilliam

Det er da rigtig træls for dig

Jeg døjer med mit bækken Så jeg går til fys og er i varmvandbassing..

Anmeld

6. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg havde lidt til sidst i min graviditet, men det er blevet meget meget værre efter jeg har født, og døjer stadig totalt meget med det. Og det er helt skidt om aftenen

Anmeld

6. april 2010

MetteMTH

LouiseVous skriver:

Jeg havde lidt til sidst i min graviditet, men det er blevet meget meget værre efter jeg har født, og døjer stadig totalt meget med det. Og det er helt skidt om aftenen

det er det nemlig også ved mig, hvis jeg har holdt mig i gang i 3 timer eller sådan noget, så er det virkelig slemt. Det gør ondt ned i min balder. Kan slet ikke gå ordentligt.

Anmeld

18. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Mette88 skriver:

det er det nemlig også ved mig, hvis jeg har holdt mig i gang i 3 timer eller sådan noget, så er det virkelig slemt. Det gør ondt ned i min balder. Kan slet ikke gå ordentligt.

Jeg kan ikke svare dig hvorfor vi har det. Men mit det holder sig kun til halebenet, men det er så også helt tovligt om aftenen. Virkelig så når jeg har sta mig på en stol/ sofaen så skal jeg bare blive siddene og i samme stilling. Det går helt amok. Men nu skal jeg forhåbentlig snart have det undersøgt ved lægen plus hvorfor det føles som om det hele falder ud mellem benene hele tiden, men særligt under mens-tiden. Har nemlig fået mig en ny læge, i stedet for den gamle hønisse læge der bare ville tjene penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.