gravid, abort og fortælle fyren om det bagefter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Anonym trådstarter

hej med jer.

jeg har haft et forhold til en mand og i den sidste til har han været så optaget og ikke rigtig haft tid til at se mig så meget. jeg fandt ud af at jeg var gravid og vidste jeg ville have en abort derfor bad jeg min læge sende en henvisning til hospitalet for at få det gjort. men efter lægen går tankerne i gang, er det nu det rette jeg gør? man kan være nok så sikker men når man så står i situationen begynder man at tænke og tænke. fyren er en meget travl mand som jeg ved aldrig ville prioritere et barn fremfor alt andet så jeg ved jeg ville stå ret alene med det. jeg har hele tiden taget p piller for at undgå menstration men nogle gange har jeg glemt at ta dem og så taget et pr stk næste eller tredje dag, det er nok derfor jeg blev gravid. jeg ville ikke sende ham en sms om det men vente til jeg så ham igen men det er nu over en månede siden jeg har set ham og pludselig i går blev jeg rigtig sur over det og skrev til ham at jeg simpelthen synes det er for dårligt at han endnu ikke har været forbi. jeg skrev også at jeg syntes det var så uværdigt at det hele tiden var mig der smider bolde til ham og lægger op til at ses og så at han ikke gør noget ved det. jeg skrev også at jeg virkelig troede at hvis han ville se mig så havde vi for længst set hinanden igen. han skrev tilbage at han havde ret meget at se til men hvis jeg ville se det som jeg gjorde så måtte jeg jo det og at han ikke mente vi skyldte hinanden noget udover den sex vi aldrig fik dyrket. jeg blev enormt ked af hans besked og besluttede mig for at skrive et brev til ham hvor jeg fortalte om graviditeten og aborten. jeg forklarede hvorfor jeg ikke havde skrevet det til ham og at jeg havde ventet på at skulle se ham igen for at fortælle ham det. jeg sluttede brevet med at sige til ham at det jeg havde manglet mest var et kram og at han fortalte mig at jeg havde gjort det rette. nu sidder jeg her og er bange for hans reaktion, og jeg er i tvivl om det er det rigtige jeg har gjort (ikke aborten) men i forhold til ham ved ikke at skrive det.

hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Anonym trådstarter

6. april 2010

Soap

Jeg må tilstå at jeg ikke forstår dit behov for at han skal vide det nu du har fået foretaget abort

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Jeg havde heller ikke fortalt ham noget, det er der vel ingen grund til.

Og lyder som om du skal finde dig en elsker der rent faktisk kan give dig noget...

Knus..

Anmeld

6. april 2010

BinaMor

det lyder som om du er forelsket i ham.

men en abort er hård. så forstår godt du fortalte det. man vil jo ikke lide alene.

Anmeld

6. april 2010

Muffinmus

Uha, den er lidt tricky...

For han er en mand der kun ser dig som et legetøj og ikek andet. HAn gider ikke vide noget om din abort og vil kun føle absolut ubehag ved nyheden for så at skulle glemme det igen bagefter. Og dine chancer for at han gider se dig mere er ret så små efter det her. Mænd orker simpelthen slet ikke alt det postyr...sådan en som du har fudnet dig er kun ude på sjov og alt andet står han bare af over for.

Så hvis du har det bedre med at have fortalt ham det, så fred være med det, men han vil ikke synes om at få den serveret sådan og han vil højst sansynligt gøre alt for at glemme det så hurtigt som muligt. Han har jo ikke haft noget valg, det var DIG der glemte pillerne jo. Så du er den ansvarlige og godt med en abort hvis du ikke føler du magter et barn, men synd for ham han får smidt den i hovedet på den måde.

Nå, men jeg håber du er ok trods alt, og kan godt forstå du er fustreret over det hele og hans mangel på interesse. Du skal finde dig en anden fyr, for ham her er vist fløjet.En der rent faktik vil give dig mange gode intime stunder med hjertet i stedet for pikken.

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

6. april 2010

Anonym trådstarter

at fortælle ham det var mit behov for at komme videre. jeg kommer i et miljø hvor jeg vil møde ham igen og igen og jeg synes det ville være så forkert hvis jeg undlod at sige noget. men mænd er jo mænd og man kan jo ikke forvente det vilde, han har da skrevet tilbage ganske kort. han var lidt chokeret og skal nok lige have lov til at tænke lidt tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.