opdatering på: små veer til mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Koen.

ØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!!! Det blev ikke min tur i denne omgang Var på FG igen i går aftes ve halv tolv tiden, og der var stadig ikke sket meget. Livmoderhalsen var næsten væk, men det er jo ikke meget der var sket siden søndag aften Så jeg blev sendt hjem med noget at sove på og skulle så stikke snuden ind på FG igen her til morgen..

Har sovet som en sten i nat, men desværre er veerne os gået helt i stå igen, så nu kan jeg igen vente lige som alle andre.. Er dælme godt skuffet

Det var lige en lille opdate og lidt tuderi herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Mira0911

lillespurv19 skriver:

ØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!!! Det blev ikke min tur i denne omgang Var på FG igen i går aftes ve halv tolv tiden, og der var stadig ikke sket meget. Livmoderhalsen var næsten væk, men det er jo ikke meget der var sket siden søndag aften Så jeg blev sendt hjem med noget at sove på og skulle så stikke snuden ind på FG igen her til morgen..

Har sovet som en sten i nat, men desværre er veerne os gået helt i stå igen, så nu kan jeg igen vente lige som alle andre.. Er dælme godt skuffet

Det var lige en lille opdate og lidt tuderi herfra

Øv øv...

Kender det godt... Det samme skete for mig... Da jeg så fik en tid til at få det sat igang, så skete der ting og sager...

Håber der snart sker noget.. Sender noget vestøv afsted til dig...

Knus..

Anmeld

6. april 2010

Chalala85

Øv altså.. sådan lige ved og næsten  jeg  for der ikke gå længe før veerne kommer det så bliver der og du får din bebs ud

Anmeld

6. april 2010

Koen.

MoarJ skriver:

Øv øv...

Kender det godt... Det samme skete for mig... Da jeg så fik en tid til at få det sat igang, så skete der ting og sager...

Håber der snart sker noget.. Sender noget vestøv afsted til dig...

Knus..

ja det ville være skønt hvis der skete noget, men igang sættelse bliver der ikke tale om foreløbigt, er kun i uge 38 + 3 og lille pigen har været for lille hele vejen igennem så det gør jo ikke noget for hendes skyld at hun bliver indenfor

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Din baby skal NOK komme!!! Jeg havde også anfald af regelmæssige plukveer op til termin. Da termin kom, var der HELT STILLE indtil hun kom

Det gode er, at det arbejde man har gjort inden via plukveer ER gjort det skal du ikke gøre igen...

Så held og lykke. Din baby skal NOK komme!!

Anmeld

6. april 2010

MariaJ

Øv, øv, øv. Hvor surt. Kan godt forstå du føler dig lidt snydt.

Maria

Anmeld

6. april 2010

Koen.

Zafir skriver:

Din baby skal NOK komme!!! Jeg havde også anfald af regelmæssige plukveer op til termin. Da termin kom, var der HELT STILLE indtil hun kom

Det gode er, at det arbejde man har gjort inden via plukveer ER gjort det skal du ikke gøre igen...

Så held og lykke. Din baby skal NOK komme!!

nåh ja.. sådan havde jeg slet ikke tænkt på Jeg har bare gjordt lidt hjemme arbejde før det går løs for alvor, lidt ligesom med lektier i skolen.. Godt at se tingene på en anden måde

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillespurv19 skriver:

nåh ja.. sådan havde jeg slet ikke tænkt på Jeg har bare gjordt lidt hjemme arbejde før det går løs for alvor, lidt ligesom med lektier i skolen.. Godt at se tingene på en anden måde

Ja, det er virkelig rart at vide... For jeg var MEGA frystreret ligesom du er nu

Anmeld

6. april 2010

Koen.

Zafir skriver:

Ja, det er virkelig rart at vide... For jeg var MEGA frystreret ligesom du er nu

ja, føler storken bare lige har fløjet en runde over huset og så ombestemt sig igen.. Men nu må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed igen

Anmeld

6. april 2010

lululupo

Det kommer pludselig......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.