Jeg magter snart ikk mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2010

lion

Jeg har nu ikk været på i et par dage, da der i nærheden af os har været en gasexplosion som har ødelagt antenneledningen, så vi har ikk haft fjernsyn eller internet hele påsken.

Lige nu bruger jeg min søsters computer.

Men lige nu tror jeg ikk at min mor er i live til hendes 50 års fødselsdag d. 17 juni.

Lige nu er jeg irriteret hele tiden, men ellers ville jeg nok bryde sammen.

Min mor har kun være hjemme hos mig fra søndag og jeg er allerede fået nok.

Hun får kemo for hende lungekræft, og det påvirker hende. Hun kan ikk finde ud af sin medicin og tager for meget og hun vågner af hun ikk kan trække vejret. Hun vrøvler og er ikk rigtig til stede. Cassandra vil ikk sin mormor på grund af det, jeg får ikk nok søvn da vi lige nu sover 3 voksne mennesker i vores stue og jeg vågner af ingenting. Cassandra ville ikk sove i nat, nok på grund af det.

Lige nu er hun på sygehuset og vi håber hun bliver indlagt også fordi hun ikk har spist hele dagen i går, da hun ikk er sultenog ikk gider. Hun vejer i forevejen alt for lidt. Man kan se hendes rygrad gennem hendes tøj.

Hvordan har jeres påske været, håber den var meget bedre end min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Lilletrold

Puha sender dig en masse tanker og kærlighed, det er ikke en nem situation du står i. Knus

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Øv hvor er det barsk.

Du har så rigeligt om ørerne med 2 små børn, og dit eget forhold og private liv. Men så samtidig skulle huse sin mor, og have alle de bekymringer, det er da helt ubarmhjerteligt. Jeg føler virkelig med dig.

Håber din mor tager en uventet drejning og kommer sig.
Om ikke andet, så at de kan tage en kærlig hånd om hende inde på sygehuset, så det ikke belaster Jeres hjem og to små børn.

Uanset hvordan og hvorledes, så er det bare hardcore, som datter, at stå med en mor, der har det sådan. Øv, hvor føler jeg med dig!
Og samtidig leve op til rollen som en god og glad mor, der har overskud til både daglige pligter, sit parforhold, sig selv og sine børn ....puuuha!!   

Anmeld

6. april 2010

oo

nej hvor er det hårdt! jeg håber også, for alles skyld, at de vælger at indlægge hende

Anmeld

6. april 2010

Karo

lion skriver:

Jeg har nu ikk været på i et par dage, da der i nærheden af os har været en gasexplosion som har ødelagt antenneledningen, så vi har ikk haft fjernsyn eller internet hele påsken.

Lige nu bruger jeg min søsters computer.

Men lige nu tror jeg ikk at min mor er i live til hendes 50 års fødselsdag d. 17 juni.

Lige nu er jeg irriteret hele tiden, men ellers ville jeg nok bryde sammen.

Min mor har kun være hjemme hos mig fra søndag og jeg er allerede fået nok.

Hun får kemo for hende lungekræft, og det påvirker hende. Hun kan ikk finde ud af sin medicin og tager for meget og hun vågner af hun ikk kan trække vejret. Hun vrøvler og er ikk rigtig til stede. Cassandra vil ikk sin mormor på grund af det, jeg får ikk nok søvn da vi lige nu sover 3 voksne mennesker i vores stue og jeg vågner af ingenting. Cassandra ville ikk sove i nat, nok på grund af det.

Lige nu er hun på sygehuset og vi håber hun bliver indlagt også fordi hun ikk har spist hele dagen i går, da hun ikk er sultenog ikk gider. Hun vejer i forevejen alt for lidt. Man kan se hendes rygrad gennem hendes tøj.

Hvordan har jeres påske været, håber den var meget bedre end min.

Jeg er så ked af det på jeres vejne Helene. I har lige fået en lille ny og i burde nyde Julius og Cassandra og ikke bekymre sig om din mors helbred.

Jeg håber for jer at hun kommer ovenpå igen, og at der snart også kommer lidt ro på for jeres skyld, for det lyder ikke til at være nemt for dig. Sørg nu for at få hvilet dig når du kan.

Katja

Anmeld

6. april 2010

Skouboe

Æv, æv, æv - jeg kan godt forstå du er ved at smide håndklædet i ringen indimellem... Jeg kan desværre ikke trylle alting godt igen, men jeg sender masser af , og hvis der er noget du har brug for så sig til...

Anmeld

6. april 2010

Ida.

Øv Helene, hvor er det bare ikke retfærdigt!! Det lyder som en ualmindelig hård situation at stå i og kan ikke forestille mig, hvor slidt du må være! Håber for alt i verden, at tingene snart vender og der kan ses lys et eller andet sted...for at stå som nybagt mor til to og samtidig skulle tage sig af sin syge mor og få et hjem til at hænge sammen, det kan da knække enhver...er der virkelig ikke andre der kan hjælpe?

Masser af herfra - det har du vist brug for!!

Anmeld

6. april 2010

Barbamama

Åh nej det lyder altså bare rigtig hårdt. Kære Helene. Jeg håber VIRKELIG du giver dig selv lov til at reagere! Om du så skal låse dig ude på toilettet i en halv time så giv dig selv lov til at græde! Det er så vigtigt!!! Og det er sgu også i orden at du bare siger at nu kan du ikke magte mere. Jeg kan godt se det er svært og jeg ville nok heller ikke selv kunne gøre det, men du må bare ikke køre dig selv helt ned på det.

Anmeld

6. april 2010

anna-jonas

Føler virkelig med dig, Helene...............det er jo en fuldstændig uholdbar situation. Kan din mor ikke få en aflastningsplads, gennem kommunen???

Håber at alt snart løser sig.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.