Hej piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2010

iln

Hej piger.

Det er ved at være noget tid siden, jeg har givet lyd fra mig herinde så må hellere lige komme med en opdatering.

Først en stor tak til pigerne og deres dejlige børn i søndags. Dejlig at gense nogle af jer og møde resten for første gang.

Ellers hjemvendte vi jo fra ferie for to uger siden. Flyveturen frem og tilbage sagde Silas intet til. Den frygtede jeg ellers lidt, da Silas´ øre jo ikke er helt i tip-top. På selve Grand Canaria svingede graderne ml. 23-27. Det var til at holde til. Dog stadig for varmt til at lillemanden ville sove. Så han tog ½-1 times lur hver dag og ellers var han bare vågen og sugede alle indtryk til sig. Derfor har vi også kæmpet en del med at få ham ind i en normal daglig soverytme herhjemme, siden vi kom hjem.

Ellers kan jeg fortælle at Silas nu er 7 mdr. gammel, vejer ca. 9 kg. og er 72 cm. lang. Vi har købt sådan et stort legeunderlag - spild af penge. Drengen har brugt det i ca. 1 mdr. men når han bliver lagt der nu møffer han med det samme ud på gulvet. Og et temperament drengen har fået. Han kan blive noget så arrig hvis der er noget legetøj han ikke kan få fat i - eller specielt når han opdager fjernbetjeningen og ikke må få den. Her den anden dag havde han fået fat i min mobil, der lå på sofaen. Det betyder at jeg har babysavl, der sidder inde bag skærmen. Ved ikke lige hvordan jeg skal få det ud men pyt.

Det var vist lige ordene herfra. Jeg vil forsøge at være lidt mere aktiv igen, men synes godt nok at planlægning af bryllup, Silas dagpleje og søgning af job tager al min fritid.

Og til slut lidt billeder fra vores ferie:

1. Silas fik lige fingerne i en ølflaske (den er tom).

2. Silas i poolen

3-4. I Palmitos park. Han elsker at sidde på skulderne af far.

5. Elsker sin Nubi med frugt i

6-7. Ude og spise

8. I flyveren derned.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Barbamama

Hold op det går stærkt!!!! Er han virkelig så stor nu??? Så er der kun 2mdrs forskel på ham og Carla. Mente der var mere.

Vi kender også godt det der med temperamentet herhjemme. Her er det NØJAGTIG det samme. Hvis Carla ikke kan nå legetøjet eller hvis hun ikke må få fjernbetjeningen eller vores mobil er helvede løs. He he. Lidt sjovt at de allerede har lidt præferencer og meninger om tingene. Hi hi

Anmeld

6. april 2010

anna-jonas

Ham Silas, er da bare en fantastisk baby..............glad, nem og mobil. For ikke at tale om charmerende og fremmelig.

Det var bare så dejligt at møde jer, søde Ida................men jeg begriber stadig ikke, at Silas er blevet 7 mdr. og kan alt muligt.

Knus Mette

Anmeld

6. april 2010

sarahb

Hvor er han blevet stor han er jo vidunderlig... Super billeder..

Og held og lykke med job søgning..

Anmeld

7. april 2010

lion

Hvor er han bare sød og skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.