Min første, dog ikke sidste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Mig med maven

Der må gerne grines... Jeg kan jo ikke hamle op med de hajer, der findes i denne her kageklub. Jeg er nok bedst til at spise dem. Selvom jeg har svært ved at skære det første stykke, i en kage jeg har brugt hele dagen på...

Jeg synes personligt at det enkelte er pænest. Men min søster fik også lov at lege! Her er vores fælles første kage!

Chokoladekage bunde, med vaniliecreme med hakketchokolade, vaniliecreme med hindbær, smurt med smørcreme med appelsin. MMF på toppen... MUUUUUUUMS!

Nååå ja... Forresten, hvordan "limer" man mmf på mmf?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Jordbærpigen

den er da super flot. Du mangler bare lige lidt finesser mht. at få kanten glat Men super godt gået af en 1. kage..

Du kan lime mmf på mmf med lidt vand eller æggehvide.. Vand fungerer fint for mig.

Anmeld

6. april 2010

Dot D

Mig med maven skriver:

Der må gerne grines... Jeg kan jo ikke hamle op med de hajer, der findes i denne her kageklub. Jeg er nok bedst til at spise dem. Selvom jeg har svært ved at skære det første stykke, i en kage jeg har brugt hele dagen på...

Jeg synes personligt at det enkelte er pænest. Men min søster fik også lov at lege! Her er vores fælles første kage!

Chokoladekage bunde, med vaniliecreme med hakketchokolade, vaniliecreme med hindbær, smurt med smørcreme med appelsin. MMF på toppen... MUUUUUUUMS!

Nååå ja... Forresten, hvordan "limer" man mmf på mmf?

Det er da en flot første gangs kage. Godt gået, så prøv at lave den/de næste hver for sig og se om I kan alene. Så kan I se hvad I hver især kan komme på, og derefter give hinanden ideér.

Men glæder mig til at se de næste

Anmeld

6. april 2010

Mig med maven

MissSmile26 skriver:

den er da super flot. Du mangler bare lige lidt finesser mht. at få kanten glat Men super godt gået af en 1. kage..

Ja for pokker, den kant... jeg knoklede og knoklede... HVORDAN får jeg den helt lækker?

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Synes det er en flot kage...

Anmeld

6. april 2010

Mig med maven

Er der ikke nogen der kan give tips og tricks til hvordan jeg bliver bedre. Fx hvordan jeg får kanten glat!!! HJÆÆÆÆÆLP!

Anmeld

6. april 2010

Jordbærpigen

Mig med maven skriver:

Er der ikke nogen der kan give tips og tricks til hvordan jeg bliver bedre. Fx hvordan jeg får kanten glat!!! HJÆÆÆÆÆLP!

Du skal sørge for at MMF'en er stor nok, så du kan "trække" den ud, samtidig med at du bruger hænderne til at glatte ud med. Når det er gjort, kan du bruge en "smoother", som du kører hen over kagen, så den får det sidste glatte look Søg evt. på youtube for at se, hvordan man gør.

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

Den er da fin af et første forsøg!

K.h. Linda

Anmeld

6. april 2010

Mig med maven

MissSmile26 skriver:

Du skal sørge for at MMF'en er stor nok, så du kan "trække" den ud, samtidig med at du bruger hænderne til at glatte ud med. Når det er gjort, kan du bruge en "smoother", som du kører hen over kagen, så den får det sidste glatte look Søg evt. på youtube for at se, hvordan man gør.

Den var meget for stor... hmm dumme mig, forstår det sku ikke lige..

Anmeld

6. april 2010

mamalicious

Mig med maven skriver:

Ja for pokker, den kant... jeg knoklede og knoklede... HVORDAN får jeg den helt lækker?

Synes den er super flot..... Jeg er også mest til det enkle!!!!!, men min søn var med i vores proces....

Super cool første kage !!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.