Hvad gør jeg ved dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Mutti2

Jeg har lige lavet en bunke super lækre chokolade muffins!! Jeg har pyntet dem med lyserødt stads (vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det).

Men har nu opdaget at jeg ikke har en dåse de kan passe i!

Jeg skal have dem med i skole i morgen, og har tænkt mig at komme dem i poser!! Men det kan de ikke komme lige nu, da pynten vil smatte ud!

Hvor gør jeg af dem indtil i morgen?? Skal jeg smide dem i køleskabet?? Eller bliver de dårlige af det??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

mariamiss6

Hmmm hvad er det for noget pynt?

altså hvad er det lavet af?

hvis det er lavet af noget som helst der plejer at opholde sig i køleskabet, så pt dem i køleskabet...

prøv om du kan få noget fugtsugende omkring dem. jeg aner ikke om sådannoget stads "sveder" men ellers er der kun tilbage at tage chancen og stille dem ind uden noget

Anmeld

6. april 2010

mariamiss6

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har lige lavet en bunke super lækre chokolade muffins!! Jeg har pyntet dem med lyserødt stads (vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det).

og hvor er billedet lige..... hva' hva' hva'????

Anmeld

6. april 2010

quity

Milla-Victoria's mor skriver:

Men har nu opdaget at jeg ikke har en dåse de kan passe i!

Jeg skal have dem med i skole i morgen, og har tænkt mig at komme dem i poser!! Men det kan de ikke komme lige nu, da pynten vil smatte ud!

Hvor gør jeg af dem indtil i morgen?? Skal jeg smide dem i køleskabet?? Eller bliver de dårlige af det??

Knus

Kan man få en opskrift på det lyserøde stads? Skal nemlig lave muffins til pige barnedåb med stads ovenpå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.