Det gør så ondt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

BabyStella!

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ...

Jeg er jo under uddannelse, og skal på mandag væk fra min lille prinsesse for første gang pga skoleophold, og det er hele 2 uger det drejer sig om!

FØJ hvor gør det bare ondt indeni, jeg savner hende allerede så ufatteligt meget, og har på nuværende tidspunkt slet ingen idé om hvordan jeg kommer igennem de to uger, med en god karakter i slutningen af mit første, 2 uger lange ophold ..

Klumpen i halsen bliver bare større og større og jeg magter det slet ikke .. hver gang jeg sidder med hende i mine arme gør det bare ondt indeni ved tanken om jeg snart skal fra hende ..

Er der nogen der har prøvet noget lign.?  Hvad gjorde i for at gøre det nemmere?

Knus en fortvivlet Sussie ..

Føler med dig! Men hun er forhåbentlig i gode hænder, mens du er væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Muffinmus

Lej en bil de sølle 14 dage???

Der er jo ikke ret langt i bil fra kolding til sydals overhovedet og havde du en bil ville du kunnevære sammen med din datter hver dag:-)

Og ellers må du jo bruge tlf selv om det slet ikke er nok til at overkomme savnet af sine små poder.

Anmeld

6. april 2010

Ox.

MariaE skriver:

Lej en bil de sølle 14 dage???

Der er jo ikke ret langt i bil fra kolding til sydals overhovedet og havde du en bil ville du kunnevære sammen med din datter hver dag:-)

Og ellers må du jo bruge tlf selv om det slet ikke er nok til at overkomme savnet af sine små poder.

Nu har jeg aldrig fået taget mit kørekort, så den er lidt svær, vi har bestemt heller ikke pengene herhjemme til at kunne gøre det .. Men ellers var det en god nok idé.

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ...

Jeg er jo under uddannelse, og skal på mandag væk fra min lille prinsesse for første gang pga skoleophold, og det er hele 2 uger det drejer sig om!

FØJ hvor gør det bare ondt indeni, jeg savner hende allerede så ufatteligt meget, og har på nuværende tidspunkt slet ingen idé om hvordan jeg kommer igennem de to uger, med en god karakter i slutningen af mit første, 2 uger lange ophold ..

Klumpen i halsen bliver bare større og større og jeg magter det slet ikke .. hver gang jeg sidder med hende i mine arme gør det bare ondt indeni ved tanken om jeg snart skal fra hende ..

Er der nogen der har prøvet noget lign.?  Hvad gjorde i for at gøre det nemmere?

Puha, føler med dig søde...

Hvor skal du på skole ophold henne?

Anmeld

6. april 2010

Ox.

MoarJ skriver:

Puha, føler med dig søde...

Hvor skal du på skole ophold henne?

Det er på sydals .. :-/

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Det er godt nok længe for så lille et barn...kan du ikke tage hjem i weekenden, evt forlænget weekend?

Anmeld

6. april 2010

Pia.

Uha nej, det kan jeg sørme godt forstå du ikke har lyst til... Tror slet ikke jeg havde gjort det - er det noget du lige har fået at vide du skal !!!???

Jeg ville som en anden forslår leje en bil, eller også ville jeg tage mand/kæreste og barn med - leje et værelse i nærheden eller på motel eller vandrehjem - ville slet ikke overleve 14 dage uden mine børn - en anden ting er at det heller ikke er særlig godt for lille fisen at undværre sin mor så længe... Hun ved jo ikke hvor du er - kun at du er væk... !

Håber virkelig du finder en løsning - meget snart så du kan glæde dig og forberede dig...

pøj Pøj med det hele og mange varme tanker...

Anmeld

6. april 2010

Ox.

Hvis ikke jeg tager afsted kan jeg ikke gøre min uddannelse færdig, så det bliver jeg simpelthen nødt til, og forlænget weekend kan jeg desværre heller ikke, da jeg jo skal være på skolen alle hverdagene  ..

Min kæreste er pt også på skole, dog i vores egen by, så han kan heller ikke tage med, leje værelse eller lignende, vi har heller ikke penge til det, så det er noget rigtig hø ..

Og det er min største frygt at det kommer til at skade hende at jeg er væk så længe, så alle gode idéer er meget velkomne, selvom jeg godt selv ved at der ikke er meget vi kan gøre med en stram økonomi og jeg der ikke har noget kørekort ..

Men jeg vil helst ikke, (uden at lyde utaknemmelig) høre om hvor meget det kan skade hende, for jeg kan ikke komme udenom dette ophold, og så kommer det til at blive et endnu større helvede for mig end det allerede er ..

Men ellers tusinde tak piger ..

Anmeld

6. april 2010

N&J

Sussie&Lilje skriver:

Hvis ikke jeg tager afsted kan jeg ikke gøre min uddannelse færdig, så det bliver jeg simpelthen nødt til, og forlænget weekend kan jeg desværre heller ikke, da jeg jo skal være på skolen alle hverdagene  ..

Min kæreste er pt også på skole, dog i vores egen by, så han kan heller ikke tage med, leje værelse eller lignende, vi har heller ikke penge til det, så det er noget rigtig hø ..

Og det er min største frygt at det kommer til at skade hende at jeg er væk så længe, så alle gode idéer er meget velkomne, selvom jeg godt selv ved at der ikke er meget vi kan gøre med en stram økonomi og jeg der ikke har noget kørekort ..

Men jeg vil helst ikke, (uden at lyde utaknemmelig) høre om hvor meget det kan skade hende, for jeg kan ikke komme udenom dette ophold, og så kommer det til at blive et endnu større helvede for mig end det allerede er ..

Men ellers tusinde tak piger ..

Selvfølgelig tager din datter ikke skade af at du er væk i 2 uger, altså i så fald burde enormt mange børn tager skade når far pludselig ikke er der en dag.. der er intet belæg for det pædagogisk set så længe der er en primær omsorgsperson ved hende, og det er da jo, så lige her syntes jeg måske I der siger at barnet tager skade skulle tage og tie, da I jo intet belæg har for at sige som I gør.. Dion Sommer argumentere netop for det modstanddygtige barn.. men okey bare giv kvinden dårlig samvittighed over at træffe et valg, som I ikke personligt ville træffe, hvad med bare at skrive I ikke ville kunne, hvis I endelig skal skrive noget.. 

Det er jo kun 2 uger.. og du vil jo se hende den dag du tager afsted og den dag du kommer hjem så reelt set er det kun 12 dage, og hvis de så kunne komme på besøg så er det jo pludselig 9-10 dage.. og ja selvfølgelig kan man blive straffet når man kommer tilbage, men barnet vil mærke om man er væk uanset om det er 1 weekend eller 14 dage, uden at tage skade..

tror det ville hjælpe en del med skype, så du både kan se og høre hende og omvendt..

Tror bare du skal pakke alle de film du kan.. min x er uddannet næsten det samme som dig, og ja kan godt forstå at det ikke bliver særligt sjovt med en masse unge piger, der drikker sig en pind i øret hver aften (hvis det stadig foregår på samme måde), men de 12 dage skal nok gå hurtigt, hendes dage har jo samme rutine som altid og går hurtigt, hun vågner, skal i inst., kommer hjem, lege lidt, aftensmad og så i seng, så havde du været en af de onde onde mødre der arbejdede om aftenen så havde du jo heller ikke set hende særligt meget i arbejdsugerne, men så kommer der jo snart en pinse hvor du kan få indhentet lidt af tiden.. 

knuz

Anmeld

6. april 2010

Amelia<3

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger ...

Hej.

Jeg er sikker på at dig og din datter vil klare det. I vil sikkert savne hinanden utroligt meget, men så kan i nyde hinanden endnu mere når du kommer hjem igen .

I kan jo snakke sammen hver dag over mob eller internet og der kommer hun jo til at hører din stemme. jeg har desværre ikke nogle råd. Men jeg bor tæt på der hvor du skal i skoleophold så hvis der er noget så må du sige til

Held og lykke med det og de 14 dage skal nok går hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.