royal icing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Iliasmor

er ved at blive tosset over det. kan slet ik få d til at blive stift nok har prøvet ALT, er der nogen der kan forklare mig hvordan i laver det muligvis :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

mariamiss6

iliasu skriver:

er ved at blive tosset over det. kan slet ik få d til at blive stift nok har prøvet ALT, er der nogen der kan forklare mig hvordan i laver det muligvis :-)

pisker du æggehviderne med en elpisker? og tilsætter flormelis'en langsomt imens?

det er lige umiddelbart det bedste jeg kan komme... citronsaften (eller hvad det nu var), ville jeg også tilsætte langsomt, under samtidig piskning.

Anmeld

6. april 2010

Anasmor

uhh... INGEN elpisker OVERHOVEDET...  det blødgører sukkeret, og pisker luft ind i massen, og gør den skrøbelig, og ustabil, så det må du ikke gøre...

Du tager et højt cafeglas, og en lang teske, fylder den ½ med flormelis og til sætter hviden forsigtigt.. start med 1 tsk og derefter DRÅBEVIS og så rører du forsigtigt og massen skal lige vippe i toppen, når du trækker skeen op af glasset, så er den der

(det er sejt og hårdt at røre på denne måde, med resultatet svigter ikke )

Anmeld

6. april 2010

iris-mor

Jamen altså det her er bare en fed side!!!

Jeg lærer noget hver dag. Men hvordan har i andre dog tid til at lave alle de kager?? Jeg er på barsel, og synes tiden er knap.

Nå pyt, det er bare fedt med alle de opskrifter, billeder og gode råd

Anmeld

6. april 2010

Iliasmor

ej tusind tak tøsser d vil j helt klart prøve ;-)

Anmeld

6. april 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Den jeg lavede i weekenden blev rigtig god. 

Det var efter kagehæftet og med fuld drøn på el-piskeren. 

Den var ikke umiddelbart spor skrøbelig. 

Anmeld

6. april 2010

MorTilGustav

Google er din ven: http://www.kageportalen.dk/index.php?option=com_ricettario&func=detail&Itemid=10066&id=45

Skal selv til at eksperimentere om et par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.