Anasmor lige nogle spærgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Becks

Jeg er virkelig imponeret over dine kager - De er bare så super flotte og veldekorerede

Du har givet mig blod på tanden, og efter at have vist billeder af dine og andres kager, nede på mit job, har de lokket mig til og prøve og lave én...

Har du nogle råd og fif til hvad jeg skal købe og evt lave? Har allerede besluttet mig for, at det skal være med toblerone men ved ikke hvad den anden ting skal være med.. Hvad er smartest at springe ud i, når man er første gangs bager haha, form, dekoration osv..

Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

mariamiss6

Tutter skriver:

Jeg er virkelig imponeret over dine kager - De er bare så super flotte og veldekorerede

Du har givet mig blod på tanden, og efter at have vist billeder af dine og andres kager, nede på mit job, har de lokket mig til og prøve og lave én...

Har du nogle råd og fif til hvad jeg skal købe og evt lave? Har allerede besluttet mig for, at det skal være med toblerone men ved ikke hvad den anden ting skal være med.. Hvad er smartest at springe ud i, når man er første gangs bager haha, form, dekoration osv..

Hjælp

Nu er jeg godt nok ikke anasmor....

Men hvad med en hindbærmousse? så det ikke bliver alt for sødt i sødt?

Hvad går dit job ud på? kunne du lave et tema ud af det?

Og ellers kan du vel altid slippe af med en sløjfe, eller nogle blomster?

Anmeld

5. april 2010

Anasmor

Ville da helt klart lave en overtrukket kage med blomster.. bare udstukket og sat på.. og andet lag kunne være skovbær eller jordbær

Ved ikke lige hvad du skulle købe, udover en springform som du også skal lægge kagen sammen i og lade moussen stivne i... meget nemmere at få en flot kage på denne måde...

Men start ud og se om det er noget for dig, og så finder du hurtigt ud af hvad du kan lide og hvordan dine kager skal se ud, og så handler du ind efter det...

Ellers ender du bare med en masse værktøjer som du aldrig får brugt...

Knus og glæder mig til at se din kage

Stinna

Anmeld

5. april 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

Nu er jeg godt nok ikke anasmor....

Men hvad med en hindbærmousse? så det ikke bliver alt for sødt i sødt?

Hvad går dit job ud på? kunne du lave et tema ud af det?

Og ellers kan du vel altid slippe af med en sløjfe, eller nogle blomster?

Tak for svar

Jow, det lyder da rigtig lækkert

Jeg arbejder i hjemmeplejen - Nogen foreslag

Anmeld

5. april 2010

Becks

Anasmor skriver:

Ville da helt klart lave en overtrukket kage med blomster.. bare udstukket og sat på.. og andet lag kunne være skovbær eller jordbær

Ved ikke lige hvad du skulle købe, udover en springform som du også skal lægge kagen sammen i og lade moussen stivne i... meget nemmere at få en flot kage på denne måde...

Men start ud og se om det er noget for dig, og så finder du hurtigt ud af hvad du kan lide og hvordan dine kager skal se ud, og så handler du ind efter det...

Ellers ender du bare med en masse værktøjer som du aldrig får brugt...

Knus og glæder mig til at se din kage

Stinna

Oki tak

Må ud og købe en springform

Anmeld

5. april 2010

mariamiss6

Tutter skriver:

Tak for svar

Jow, det lyder da rigtig lækkert

Jeg arbejder i hjemmeplejen - Nogen foreslag

Arg en brugt ble på væggen er nok ikke lige sagen (og hører vel egentlig også mere til alzheimersafdelingen )

Så nej, ikke just.... Nogle rengøringsredskaber måske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.