Overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2010

betski

Jeg kommer hel i tvivl om, hvorvidt min datter skal have flyverdragt på i børnehave i morgen eller om hendes nye fine regntøj med fleece er nok? Hvad gør I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

duddi. skriver:

Jeg kommer hel i tvivl om, hvorvidt min datter skal have flyverdragt på i børnehave i morgen eller om hendes nye fine regntøj med fleece er nok? Hvad gør I andre?

Jeg lagde flyverdragten væk allerede inden påsken. Liva har enten en anorak på eller hendes regnjakke med fleecefor på og så bare et par almindelige regnbukser. Dog giver jeg hende stadig strømpebukser under bukserne.

Anmeld

5. april 2010

helora

Fordi temperaturen stadig svinger så meget, får tøserne flyverdragt på i vuggeren. De får fleecejakker og termotøj/regntøj med, som de kan få på, hvis det bliver lunt i vejret.

Anmeld

5. april 2010

Sara.

duddi. skriver:

Lærke får termosæt og regntøj med i vuggestue...

Synes det er blevet for varmt med flyverdragt nu. Ville i hvert fald selv svede helt vildt......

Så jeg ville vælge regnsættet med fleece

Anmeld

5. april 2010

Honningblomst

Vinterjakke og termobukser og evt termojakke hvis det er...de lover jo op til 15 grader i morgen.

Mine har aldrig kunne det der fleeceregntøj, de koger simpelthen-..

Anmeld

5. april 2010

Sommerfuglelarven

Min datter går i skovbørnehave, og er derfor ude hele dagen. Hun har termotøj og regntøj udover, og hun holder sig fint varm hele dagen.

Flyverdragten bliver altid lagt væk, når temperaturen ligger nogenlunde stabilt omkring de 10 grader.

Anmeld

6. april 2010

DK

Regntøj og fleece trøje, og en bunke ekstra sweatre m.m. hvis hun kommer til at fryse dernede!

Pædagogerne mente det var mere end nok med fleece og regntøj!

Anmeld

6. april 2010

Ina33

Min søn har almindelige regnbukser og vinterjakke på. Jeg blev godt nok lidt i tvivl om hvor vidt han måske alligevel skulle have haft flyverdragt med...

Louise - som altid selv fryser, og derfor synes hendes børn skal have varmt tøj på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.