Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kommer hel i tvivl om, hvorvidt min datter skal have flyverdragt på i børnehave i morgen eller om hendes nye fine regntøj med fleece er nok? Hvad gør I andre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
duddi. skriver: Jeg kommer hel i tvivl om, hvorvidt min datter skal have flyverdragt på i børnehave i morgen eller om hendes nye fine regntøj med fleece er nok? Hvad gør I andre?
Fordi temperaturen stadig svinger så meget, får tøserne flyverdragt på i vuggeren. De får fleecejakker og termotøj/regntøj med, som de kan få på, hvis det bliver lunt i vejret.
Lærke får termosæt og regntøj med i vuggestue...
Synes det er blevet for varmt med flyverdragt nu. Ville i hvert fald selv svede helt vildt......
Så jeg ville vælge regnsættet med fleece
Vinterjakke og termobukser og evt termojakke hvis det er...de lover jo op til 15 grader i morgen.
Mine har aldrig kunne det der fleeceregntøj, de koger simpelthen-..
Min datter går i skovbørnehave, og er derfor ude hele dagen. Hun har termotøj og regntøj udover, og hun holder sig fint varm hele dagen.
Flyverdragten bliver altid lagt væk, når temperaturen ligger nogenlunde stabilt omkring de 10 grader.
Regntøj og fleece trøje, og en bunke ekstra sweatre m.m. hvis hun kommer til at fryse dernede!
Pædagogerne mente det var mere end nok med fleece og regntøj!
Min søn har almindelige regnbukser og vinterjakke på. Jeg blev godt nok lidt i tvivl om hvor vidt han måske alligevel skulle have haft flyverdragt med...
Louise - som altid selv fryser, og derfor synes hendes børn skal have varmt tøj på.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128