Hund - pasning en hel weekend... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Ina33

Jeg har jo en dejlig tæve på godt 5 måneder. Min veninde som bor i den anden ende af landet, har netop født en dejlig lille dreng. Jeg vil rigtig gerne ned og besøge hende her i den nærmeste  fremtid, men i givet fald skal jeg have min hund passet.

Jeg er studerende og har derfor ikke mulighed for at betale en helt passe, men vil naturligvis godt give lidt. Jeg har desværre ingen venner eller familie der har lyst til at passe hund.

Jeg har fundet en 19-årig pige som gerne vil passe Tinke i hendes eget hjem, men hvad søren mon hun skal have for at passe hende?

Jeg skal selvfølgelig først mødes med hende. og finde ud af om kemien passer, men jeg er bare så bange for at hun forventer meget mere end jeg har mulighed for at give hende...

Hvad ville være rimeligt, og hvad mon hun forlanger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Risen

Loppe skriver:

Jeg har jo en dejlig tæve på godt 5 måneder. Min veninde som bor i den anden ende af landet, har netop født en dejlig lille dreng. Jeg vil rigtig gerne ned og besøge hende her i den nærmeste  fremtid, men i givet fald skal jeg have min hund passet.

Jeg er studerende og har derfor ikke mulighed for at betale en helt passe, men vil naturligvis godt give lidt. Jeg har desværre ingen venner eller familie der har lyst til at passe hund.

Jeg har fundet en 19-årig pige som gerne vil passe Tinke i hendes eget hjem, men hvad søren mon hun skal have for at passe hende?

Jeg skal selvfølgelig først mødes med hende. og finde ud af om kemien passer, men jeg er bare så bange for at hun forventer meget mere end jeg har mulighed for at give hende...