Hund - pasning en hel weekend... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Ina33

Jeg har jo en dejlig tæve på godt 5 måneder. Min veninde som bor i den anden ende af landet, har netop født en dejlig lille dreng. Jeg vil rigtig gerne ned og besøge hende her i den nærmeste  fremtid, men i givet fald skal jeg have min hund passet.

Jeg er studerende og har derfor ikke mulighed for at betale en helt passe, men vil naturligvis godt give lidt. Jeg har desværre ingen venner eller familie der har lyst til at passe hund.

Jeg har fundet en 19-årig pige som gerne vil passe Tinke i hendes eget hjem, men hvad søren mon hun skal have for at passe hende?

Jeg skal selvfølgelig først mødes med hende. og finde ud af om kemien passer, men jeg er bare så bange for at hun forventer meget mere end jeg har mulighed for at give hende...

Hvad ville være rimeligt, og hvad mon hun forlanger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Risen

Loppe skriver:

Jeg har jo en dejlig tæve på godt 5 måneder. Min veninde som bor i den anden ende af landet, har netop født en dejlig lille dreng. Jeg vil rigtig gerne ned og besøge hende her i den nærmeste  fremtid, men i givet fald skal jeg have min hund passet.

Jeg er studerende og har derfor ikke mulighed for at betale en helt passe, men vil naturligvis godt give lidt. Jeg har desværre ingen venner eller familie der har lyst til at passe hund.

Jeg har fundet en 19-årig pige som gerne vil passe Tinke i hendes eget hjem, men hvad søren mon hun skal have for at passe hende?

Jeg skal selvfølgelig først mødes med hende. og finde ud af om kemien passer, men jeg er bare så bange for at hun forventer meget mere end jeg har mulighed for at give hende...

Det er godt nok svært at sætte et beløb på det.. Måske du bare skal smide lidt penge til hundemad ?.. Det er jo ikke ligefrem verdens største arbejde at passe en hund i 2 dage.. Men ellers ville jeg give måske 500 kroner ialt? .. Eller er det for nærrigt ? .. hehe

Anmeld

5. april 2010

Sujan

Altså en billig hundepension ligger på ca. 150 pr. Døgn så 500 er lige i overkanten.. Måske 200 kr. Er rigeligt ellers kunne den ligeså godt komme i pension.

Anmeld

6. april 2010

MORJESPERSEN

Loppe skriver:

Den hunde pasion vi får passet vores hunde på koster det 100kr i døgnet, så jeg ville nok give hende det samme. Håber du får en god tur...

Anmeld

6. april 2010

NoName

Loppe skriver:

Jeg passede for nogle år siden min negleteknikers hund i en weekend. Det fik jeg en pose Dronningemandler og en flaske chokoladesovs (til pandekager/is) for. Det synes jeg måske var liige i underkanten... Havde da forventet et kontantbeløb imellem 300-400 kr. Så det vil være mit bud.

Håber du får en super weekend hos din veninde...

Anmeld

6. april 2010

Soap

Som de andre siger koster det 100-150 kr per døgn i en hunde pension så måske det var et bedre bud ? 

Der er det folk som er vant til at ha´med hunde at gøre 

Og et kunne jo være du kunne finde en i nærheden af hvor du skal være evt så det ikke blir for bøvlet

Måske keg er tosset men hvis en af mine venner eller bekendte skulle ha passet hund gjorde jeg det gerne gratis, for så ville min vaps ha en legekammerat en hel weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.