Kvalme - muligt om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.734 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2010

*A*

Hej,

Man læser altid om morgenkvalme -  Morgenkvalme er hos mange kvinder et af de første graviditetstegn. Det er dog meget forskelligt, hvordan gravide reagerer. Den største gruppe føler især morgenkvalme, som går over hen ad formiddagen. (Fra apoteket.dk)

Kan man ikke også have kvalme om aftenen? Jeg har nemlig de sidste par aftener haft kvalme.

Er der nogle der har "erfaring" med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

LouiseNielsen

Jo det kan sagtens lade sig gøre, jeg havde også kvalme om aftenen.... ofte faktisk!!

Anmeld

5. april 2010

Ranarupta

*A* skriver:

Hej,

Man læser altid om morgenkvalme -  Morgenkvalme er hos mange kvinder et af de første graviditetstegn. Det er dog meget forskelligt, hvordan gravide reagerer. Den største gruppe føler især morgenkvalme, som går over hen ad formiddagen. (Fra apoteket.dk)

Kan man ikke også have kvalme om aftenen? Jeg har nemlig de sidste par aftener haft kvalme.

Sagtens!!!

Min kvalme og opkast kommer hovedsageligt om natten... Og ja, jeg har den stadig på trods af, at jeg er i 30. uge... 

Anmeld

5. april 2010

merichs

Jeg havde i 5 uger kvalme fra morgen til aften... Nu er det kun om aftenen

Anmeld

5. april 2010

*A*

ÅH... det er jeg rigtig glad for at høre. Jeg troede bare at jeg var sær og at det var ren indbildning, at jeg havde kvalme om aftenen, eftersom man altid kun hørr om morgenkvalme...

Anmeld

5. april 2010

Faith

*A* skriver:

Hej,

Jeg havde KUN kvalme om aftenen, så jo det kan helt sikkert lade sig gøre

Anmeld

5. april 2010

oo

man kan have kvalme hele døgnet - det er DYBT misforstået at det kaldes morgenkvalme

Anmeld

5. april 2010

*A*

Tjuhl skriver:

man kan have kvalme hele døgnet - det er DYBT misforstået at det kaldes morgenkvalme

Hørt  Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.