Nogen der har været i Bayeux (Frankrig) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2010

TbCp

Vi overvejer endnu en sommerferie i Normandiet. Denne gang vil vi dog gerne bo i Bayeux eller tæt på.
Er der nogen herinde der har været der og som kan anbefale et sted at bo?

Sidst boede vi i en lille flække Isygny sur mer, på en campingplads hvor vi lejede sådan et lille mobilhome. Det ville vi rigtig gerne igen, men synes ikke rigtig jeg kan finde campingpladser med mobilhomes i Bayeux og omegn.

Nå... men håbede lidt at nogen herinde kunne hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

TbCp skriver:

Vi overvejer endnu en sommerferie i Normandiet. Denne gang vil vi dog gerne bo i Bayeux eller tæt på.
Er der nogen herinde der har været der og som kan anbefale et sted at bo?

Sidst boede vi i en lille flække Isygny sur mer, på en campingplads hvor vi lejede sådan et lille mobilhome. Det ville vi rigtig gerne igen, men synes ikke rigtig jeg kan finde campingpladser med mobilhomes i Bayeux og omegn.

Nå... men håbede lidt at nogen herinde kunne hjælpe

Ved egentlig ikke om det hedder mobilhome...det var sådan en hytteagtig ting... med hjul

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Jeg opper lige den her engang i håb om at nogen ser den

Anmeld

6. april 2010

Miamaja

Noj, Hvor er du HELDIG TIna!! Det kunne jeg vildt godt taenke mig og jeg har desvaerre aldrig varet der.. frankrig.. masser af vin og ost og smuk natur. god fornojelse

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Miamaja skriver:

Noj, Hvor er du HELDIG TIna!! Det kunne jeg vildt godt taenke mig og jeg har desvaerre aldrig varet der.. frankrig.. masser af vin og ost og smuk natur. god fornojelse

Tak tak
Vi var dernede i sommeen 2006.... den bedste ferie jeg NOGENSINDE har været på...og vi er bare NØDT til at komme derned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.