Dagens joke/grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Bom

Hej Piger..

Jeg vil da lige fortælle dagens grin, for mit vedkommende..

Vi skulle holde fødselsdag omme ved mine forældre idag, og der skulle vi lave så'n noget ægge halløj, som havde været i en sprøjtepose... Vi havde så brugt en engangs, og da vi skulle til at rydde op i køkkenet, havde min kæreste, uden at jeg havde set det, skyllet den af.. Jeg sagde så: Hvorfor er den blevet vasket af, mor vil du da gemme den? Det er da kun en engangs..
Min kæreste siger så: Jeg skyllede den bare af, viste jo ikke om den skulle bruges igen..

Min far siger så: Hehe nu ved jeg godt hvorfor du er blevet gravid Maria, klaus har da bare skyllet alle jeres kondomer af, og brugt dem igen... Haha ha ha, hvor er du funni far, org not..

Ved ikke om i kan se det sjove i det, eller om man skulle have været der i situationen...??

Fortæl gerne jeres Dagens Grin...

Påske knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Malene76

De fædre der kan godt være sådan lidt flabede. Min søde far blev stjerneglad da vi fortalte ham at vi skulle i barnløshedsbehandling for så kunne han jo pludselig se børnebørn forude.  Han var selvfølgelig også ked af det på vores vejne, men glæden over kommende børnebørn var altså størst. Hold da op vi grinede da vi gik og ryddede op efter de var kørt hjem.

MVH Malene

Anmeld

5. april 2010

Michael healer

Mini-Terp skriver:

Hej Piger..

Jeg vil da lige fortælle dagens grin, for mit vedkommende..

Vi skulle holde fødselsdag omme ved mine forældre idag, og der skulle vi lave så'n noget ægge halløj, som havde været i en sprøjtepose... Vi havde så brugt en engangs, og da vi skulle til at rydde op i køkkenet, havde min kæreste, uden at jeg havde set det, skyllet den af.. Jeg sagde så: Hvorfor er den blevet vasket af, mor vil du da gemme den? Det er da kun en engangs..
Min kæreste siger så: Jeg skyllede den bare af, viste jo ikke om den skulle bruges igen..

Min far siger så: Hehe nu ved jeg godt hvorfor du er blevet gravid Maria, klaus har da bare skyllet alle jeres kondomer af, og brugt dem igen... Haha ha ha, hvor er du funni far, org not..

Ved ikke om i kan se det sjove i det, eller om man skulle have været der i situationen...??

Fortæl gerne jeres Dagens Grin...

Påske knus Maria

Ha ha den var sjov

Jeg kunne da godt se det sjove i det, men jeg er jo heller ikke en pige he he

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.