Oskar 3 år med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Klitgaard

Ja igår blev min lille dreng 3 år vi havde en dejlig dag med mange gæster og mange gode gaver . vi holdte også lidt fødselsdag for ham tirsdag og torsdag så han er rigtig blevet fejret.

I morgen skal han begynde i børnehave kennet har taget ferie resten af ugen så han kan få en blid start ,det er hvis meget godt det er kennet der skal køre ham ind i børnehave for jeg ville helt sikkert begynde at tude , lige før da jeg smurte oskars madpakke var jeg så tæt på at tude . tænk mit mindste barn er blevet børnehave dreng  .

tilsidst nogle fødselsdags billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

STORT tillykke med ham, ser vildt hyggeligt ud!

Åhhh bare det du skriver med at du var ved at tude da du skulle smørre madpakke Liva skal starte om 4 mdr. ca.... jeg kan slet ikke bære det i mig! De er bare så små ikke!?

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med ham. Det ser ud til han har hygget sig gevaldigt!!!

Puha, jeg kan godt forstå, du er tæt på at fælde tårer!! De bliver jo alt for hurtigt store!

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

TILLYKKE.

Hvor viser billederne bare hygge! Og en dejlig glad 3-årig knægt!

Jeg kan godt forstå dine følelser omkring at han ALLEREDE skal i børnehave.
Inden længe skal min Bianca også starte i børnehave. Og jeg synes jo ikke det er længe siden, at hun var hjemme hos mig, og skulle starte i dagpleje (senere vuggestue)

Og imorgen skal Celina også starte i vuggestue. Så nu er der fremover ingen børn hjemme i hverdagenes første timer... Det bliver underligt.
Snøft.... De bliver bare alt for hurtigt store.

Jeg håber at Oskar bliver glad for at gå i børnehave.
Ligesom jeg håber at Celina vil få en god start i vuggestue imorgen.

Tillykke med hans 3-års fødselsdag,
og de bedste ønsker om en god opstart i BH.

Anmeld

6. april 2010

Klitgaard

Det gik bare så godt med ham i bhv ,han var dergodt en time alene var glad og tilpas og spiste hele sin madpakke . Han synes det var så spændende

Anmeld

6. april 2010

anna-jonas

Først......... ..stort tillykke med din store, lille dreng.

Græd du bare.. .......det er jo en enorm ændring, at gå fra vuggestuebarn, til at være børnehavebarn. Det næste halve år, vil han udvikle sig helt enormt, og blive meget selvhjulpen, og FRÆK.

Knus fra en lidelsesfælle, der har tudeture, over at Ida er 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.