Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Du er et naturtalent
Du er et naturtalent
HVOR er du SØD !!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: HVOR er du SØD !!!!
Jeg synes den er vildt flot! Især blomsterne. Stort cadeau til dig
Hvor er den dog bare flot... Hvis jeg nogensinde kommer til at banke sådan noget sammen, så er det ski fordi der er sket et større mirakel Jeg lær det ALDRIG!
FLOT!
mamalicious skriver: Tak måtte også en tur i lære hos manden....
Tak måtte også en tur i lære hos manden....
Hvorfor er det med blomster sådan noget mænnerne kan?? det er også min mand herhjemme... Mmm
Zafir skriver: Hvorfor er det med blomster sådan noget mænnerne kan?? det er også min mand herhjemme... Mmm
Min mand er bager..... Så han kunne et par fif!!!
marikka skriver: Hvor er den dog bare flot... Hvis jeg nogensinde kommer til at banke sådan noget sammen, så er det ski fordi der er sket et større mirakel Jeg lær det ALDRIG! FLOT!
Seføli gør du da det!!! Og det siger jeg skam oprigtigt !!!! Jeg er selv en pige , der KUN bager Amo bagerier, da min mand er dlært bager, og derfor ALTID har stået for madlavning og bagning i huset...... Men dette VILLE jeg prøve kræfter med.... - det appelerede ALT for meget til min nysgerrighed, og kreative evner !!!
DET SKAL LÆIGE NÆVNES; AT JEG I EN AMO DRØMMEKAGE; HVORTIL DER KUN SKAL TILFØRES VAND OG OLIE........ - GLEMTE VANDET !!!!!!
mamalicious skriver: Min mand er bager..... Så han kunne et par fif!!!
Nåååår ja Men så er det jo snyd hehe. Min mand er bare super god til at smede... og han kan formgive i alt muligt, modelervoks, sølv, jern og kage hehe...
Men jeg kan få kagerne til at smage og være pæne
mamalicious skriver: Seføli gør du da det!!! Og det siger jeg skam oprigtigt !!!! Jeg er selv en pige , der KUN bager Amo bagerier, da min mand er dlært bager, og derfor ALTID har stået for madlavning og bagning i huset...... Men dette VILLE jeg prøve kræfter med.... - det appelerede ALT for meget til min nysgerrighed, og kreative evner !!! DET SKAL LÆIGE NÆVNES; AT JEG I EN AMO DRØMMEKAGE; HVORTIL DER KUN SKAL TILFØRES VAND OG OLIE........ - GLEMTE VANDET !!!!!!
Årh det er jeg glad for at hører Jeg er seriøst en spasser til sådan noget!
Ja tak, sådan nogen kager hvor der kun skal vand og olie i, kan jeg sagtens komme til at lave forkerte! Ja, eller boller.. Jeg er såååå dårlig.. Men jeg trøster mig med, at du siger du er som mig, men du kan lave sådan en kage så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128