Så har vi også prøvet, at være på skadestuen :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Jamen for dælen da.

Tænk sådan en lille ting, kan gøre sådan en dum skade. ALT er jo snart farligt!
Mine piger ligger da TIT med en eller anden genstand, når de bliver puslet.

Godt hun ikke fik en ridse i øjet.
Det prøvede jeg jo for en tid tilbage, hvor Celina var kommet til at rive mig inde i øjet. Og det gjorde SÅ ONDT i mange dage.

Lille Malutte, ikke flere ulykker !!!! 

Nej ikke flere ulykker til hverken os eller jer!!!!

-Ja jeg klippede mig i øjet da jeg var barn, og har et ar inden i øjet der stadig genere:(

Kan dælme godt huske hvor ondt det gjorde... Men det ser ikke ud til at genere hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Nope (eller jo det er hun faktisk) men det var en gammel doktormand, hvor imod den anden læge, var spød og lækker

-Hun har vel smag

Hehe ja det lyder det til

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Nej ikke flere ulykker til hverken os eller jer!!!!

-Ja jeg klippede mig i øjet da jeg var barn, og har et ar inden i øjet der stadig genere

Kan dælme godt huske hvor ondt det gjorde... Men det ser ikke ud til at genere hende.

Aj FØJ da ....Klippede dig i øjet    Det var dog en grum én 

Anmeld

5. april 2010

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Aj FØJ da ....Klippede dig i øjet    Det var dog en grum én 

Ja kan tydelig huske det.... Var 4 år og og skulle klippe et stykke garn over... Saksen er sløv, så den kan ikke klippe det over, så jeg hiver det med saksen... Og så smutter saksen op i øjet, hvor jeg lukker den i. (altså klippede)

Heldigvis skete der ikke noget med mit syn.

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Avavavav.... heldigt at det ikke var værre!!!!

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Ja kan tydelig huske det.... Var 4 år og og skulle klippe et stykke garn over... Saksen er sløv, så den kan ikke klippe det over, så jeg hiver det med saksen... Og så smutter saksen op i øjet, hvor jeg lukker den i. (altså klippede)

Heldigvis skete der ikke noget med mit syn.

Puu ha!!!! Bliver helt skidt bare ved tanken. Kan jo ligefrem se situationen for mig .... aajjj altså. Godt du ikke fik varrige skader fra det.
Det var vist heldigt sluppet!

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jeps her i eftermiddag, måtte jeg lige en sviptur på skadestuen med Dronningen

Efter hendes eftermiddagslur, skulle hun lige ha´ren ble på, og så lå hun lige så fint og kikkede på hendes numsecreme... -Hun taber den lige ned i øjet... Den skarpe kant rammer hende ved tårekanalen og inden i øjet, så det blev helt blodrødt -Så jeg ringede på skadestuen, for at høre om de ville tjekke det, altså om hun havde lavet en ridse inde i øjet... Og jow jow det ville de da... Så da vi ankommer lidt i 16.00 står der 2 øjnelæger og klar og venter på os.

De bliver hurtigt enig om, at de ikke vil dryppe bedøvlese ind, da de er ret sikker på, hun ikke vil beholde en klap på øjet... MEn hun ligger faktisk også lige så stille og rokkede til sangen jeg sang for hende.... De mente ikke hun havde ridstet det inden i øjet, og det var "bare" en alm. blodsprækning.

Da vi skal gå, får den unge lækre doktormand et stor mys, af Malucca, men den gamle mand ville hun bestemt ikke mysse

Damn det barn giver mig grå hår på hovedet... Sidste lørdag slog hun jo hul i hovedet

hold op hvor er hun sej!!

og sikke noget møg.... men godt der ikke var sket noget...

hvad er det for noget med hul i hovedet????

Anmeld

5. april 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hold op hvor er hun sej!!

og sikke noget møg.... men godt der ikke var sket noget...

hvad er det for noget med hul i hovedet????

Jeg heldigvis skete der intet...

Ehm sidste lørdag, sad jeg på "tønden" hvor jeg så hørte baaaang - klirklirklir.... vræææææl.  Hun havde fået en porcelænslampe lige oven i knolden.... -of så fik hun så også rifter i hæderne da hun ville kravle hen til mig...

Men altså det blødte en "del" men da jeg fik skyldet hendes hår, var det bare en lille flænge.

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jeg heldigvis skete der intet...

Ehm sidste lørdag, sad jeg på "tønden" hvor jeg så hørte baaaang - klirklirklir.... vræææææl.  Hun havde fået en porcelænslampe lige oven i knolden.... -of så fik hun så også rifter i hæderne da hun ville kravle hen til mig...

Men altså det blødte en "del" men da jeg fik skyldet hendes hår, var det bare en lille flænge.

yikes......

det er skræmmernes holdeplads!! skrækkeligt! godt der ikke skete noget!

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Puha, godt der ikke var sket noget alvorligt!!!! Man bliver bare så frygtelig bange!

Det kan da godt være at Emma ikke skal have lov at lege med cremetuberne, mens hun bliver puslet så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.