Tak for igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Sabina & Simone

Hey jydske tøser...

Tusind tak for igår, det var bare så hyggeligt...

Simone var bare så træt at hun sov inden vi kom ud fra indkørslen og så sov hun hele vejen til Frederikshavn... Og så var hun bare klar igen og kørte på indtil kl 21.30 i aftes... Men er i hvert fald ikke i tvivl om at hun hyggede sig... Hun havde da i hvert fald slet ikke tid til sin mor... Nej nej over til Trine (Malucca) og spise frokost og over til Susanne og spise frugt... Hmm... Men idag har hun så taget revance... Hun er så mor syg så det halve kunne være nok...

Vi skulle jo på fiskerestaurant og spise med min mor, bror og mormor... Og jeg har da aldrig set et barn spise så mange ting... Krappeklør, hummer, rejer, muslinger, ja alt hvad hun fik i munden røg bare ned... Der var sådan nogle pil-selv rejer, gav hende en for sjov (hun har aldrig set sådan en før) og hvad gør hun... Hun flår hovedet af kræet, smider det og prøver at spise det der er inden i kroppen... Så bare sjovt ud... Fortrød bare at jeg havde glemt hendes forklæde, for det var rejeben og ting og sager overalt på hendes tøj... Hehe

Men nu er hun også helt færdig, så nu skal hun vist bare i seng...

Lige lidt herfra... Og endnu engang tak for en super hyggelig dag igår, som absolut snart skal gentages... Men Idas boller og Fies kage... NAM NAM...

Knus fra Sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Klumpe-dumpe

Jamen selv tak da.

Ja vi må snart alle mødes igen, og håbe på at Fie kommer, så vi kan få kage og Ida gider bage Ida-boller

Tog du ikke også billeder?

Anmeld

5. april 2010

Sabina & Simone

malucca09 skriver:

Jamen selv tak da.

Ja vi må snart alle mødes igen, og håbe på at Fie kommer, så vi kan få kage og Ida gider bage Ida-boller

Tog du ikke også billeder?

Jo jeg tog et par stykker... Har ikke fået dem lagt ind endnu... Er så flad idag, så det bliver nok først i morgen...

Anmeld

5. april 2010

Vingummien

Sabina & Simone skriver:

Hey jydske tøser...

Tusind tak for igår, det var bare så hyggeligt...

Simone var bare så træt at hun sov inden vi kom ud fra indkørslen og så sov hun hele vejen til Frederikshavn... Og så var hun bare klar igen og kørte på indtil kl 21.30 i aftes... Men er i hvert fald ikke i tvivl om at hun hyggede sig... Hun havde da i hvert fald slet ikke tid til sin mor... Nej nej over til Trine (Malucca) og spise frokost og over til Susanne og spise frugt... Hmm... Men idag har hun så taget revance... Hun er så mor syg så det halve kunne være nok...

Vi skulle jo på fiskerestaurant og spise med min mor, bror og mormor... Og jeg har da aldrig set et barn spise så mange ting... Krappeklør, hummer, rejer, muslinger, ja alt hvad hun fik i munden røg bare ned... Der var sådan nogle pil-selv rejer, gav hende en for sjov (hun har aldrig set sådan en før) og hvad gør hun... Hun flår hovedet af kræet, smider det og prøver at spise det der er inden i kroppen... Så bare sjovt ud... Fortrød bare at jeg havde glemt hendes forklæde, for det var rejeben og ting og sager overalt på hendes tøj... Hehe

Men nu er hun også helt færdig, så nu skal hun vist bare i seng...

Lige lidt herfra... Og endnu engang tak for en super hyggelig dag igår, som absolut snart skal gentages... Men Idas boller og Fies kage... NAM NAM...

Knus fra Sabina

Hun var da goså bar så hyggelig at sidde med og sikke hun gnaskede ananas

Anmeld

5. april 2010

anna-jonas

I lige måde Sabina...........det var rigtig dejligt at møde, både dig og Simone............ Håber at vi snart kan holde træf igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.