Hundeluftning. Hvad er rimligt at give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Håber nogen kan hjælpe... Jeg har en skøn Golden Retriever som jeg skal finde en hundelufter til, så han ik skal være alt for meget alene hjemme i løbet af dagen.

Men hvad skal man give pr. gang eller pr. time?

Jeg har tænkt mig at finde en lokal skolepige op omkring 14 år som kan komme og lufte ham et par gange om ugen efter skoletid mens vi er på arbejde og på studiet.

Vi har en meget stor og grøn gård med masser af plads, som jeg tænker vil være perfekt til luftning. Det er både nemt og sikkert for os og hundelufteren.

Jeg vil bare gerne have en som kan komme forbi og gå og lege med ham i ca.15-30 min. Men hvad skal jeg give for det pr. gang?? Hvad er rimeligt? Aner intet om det.

Håber nogen har nogle erfaringer.

Mvh Alexis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Ingen bud?

Anmeld

5. april 2010

Pia.

50 kr pr. gang - det vil sige 250 kr om ugen vil jeg mene hun skal have måske 200 om ugen... - det ville en ung hundeglad pige elske...

Håber du finder en sød pige til at hjælpe dig med hunden...

Anmeld

5. april 2010

N1

Er det hver dag? eller en gang om ugen eller?

Anmeld

5. april 2010

Margorie

Nu har jeg selv været hundelufter/legemoster til en hund (for maaange år siden)   Og jeg fik vist 250kr hver fredag for at lufte og lege med hunden 1 time om dagen- 5 dage om ugen..

Anmeld

5. april 2010

Happy

Hej, vi har også en golden retriever på 2 år. Fra hun var hvalp har vi fået nogen skolepiger til at gå med hende. De får 100 kr. i timen men da hver tur kun tager 20 min får de reelt 33 kr. pr. gang. Jeg har lavet opslag i det lokale super marked og bliver kimet ned på telefonen og har altid nogen på venteliste, så det vil rigtig mange. Vi har to søskende på 12 og 13 år, man skal jo tænke på at de hygger sig med det samt at de jo ikke rigtig kan arbejde med noget andet.

Anmeld

5. april 2010

Lady Marion <3

Min søn er 14 og er hundelufter . Han går ca 20 min med hunden og får 40 pr gang og han er tilfreds

Anmeld

5. april 2010

Low

Alexis skriver:

Håber nogen kan hjælpe... Jeg har en skøn Golden Retriever som jeg skal finde en hundelufter til, så han ik skal være alt for meget alene hjemme i løbet af dagen.

Men hvad skal man give pr. gang eller pr. time?

Jeg har tænkt mig at finde en lokal skolepige op omkring 14 år som kan komme og lufte ham et par gange om ugen efter skoletid mens vi er på arbejde og på studiet.

Vi har en meget stor og grøn gård med masser af plads, som jeg tænker vil være perfekt til luftning. Det er både nemt og sikkert for os og hundelufteren.

Jeg vil bare gerne have en som kan komme forbi og gå og lege med ham i ca.15-30 min. Men hvad skal jeg give for det pr. gang?? Hvad er rimeligt? Aner intet om det.

Håber nogen har nogle erfaringer.

Mvh Alexis.

Jeg har en ven som går gået med en hund i nogle år men nu er hunden død. Han fik 30kr pr gang og han gik med hunden 1 gang om dagen fra mandag til fredag. Nogle gange tog han hunden med hjem til sin egen hund men det var ikke noget han fik besked på. Det vil jo sige at han fik 600kr om måneden og det synes jeg er okay alligevel.

Anmeld

5. april 2010

Faster Nathasja skriver:

Er det hver dag? eller en gang om ugen eller?

Det vil nok være 3 - måske 4 gange om ugen... Ikke weekenden som udgangspunkt.

Anmeld

8. april 2010

Maja_4000

Jeg luftede engang hund for en gammel dame .. Og jeg fik 50 kr pr gang .. Jeg synes at det var for meget .. Altså .. Det var rart med pengene .. Men for 20 minutters arbejde ? .. Så jeg ville nok give omkring 40 kr ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.