Senia skriver:
Smiler... tak, er sødt af dig.
Skulle skrive noget om mediaen i england, så ville gerne have fundet de mest populære tv kanaler f.eks. og finde ud af hvad der gør dem populær.
Men uanset hvad jeg prøvede på var det umuligt for mig at finde nogen der omtalte den engelske presse, eller finde de mest populære tv kanaler.
Men ja, skulle fremlægge imorgen. Men hvis du kan fortælle mig lidt, kan jeg måske få lov at fremlægge på fredag?
Bare lidt om, hvordan pressen derovre skiller sig ud fra den danske f.eks. Tina skrev at The Sun var meget slemme, og har faktisk set at det er den mest populære avis?
Skal bare fremlægge i 10 min. så er jo ikke det store.
Takker på forhånd 
Den mest populære kanal er Sky1 - den har de fleste amerikanske serier, men ingen nyheder. Du kan gå ind på sky.com og læse mere om kanalerne. The Sun er den mest populære avis. Den er ejet af Rupert Murdoch, som også ejer Sky og det meste af de britiske medier - både betal - og gratis media. Du kunne evt lave et oplæg om ham, da han er den, der har mest at sige om britisk tv.
Medierne er skrupelløse når det kommer til kendte - intet er hemmeligt - en grund til, jeg faktisk ikke læser så mange aviser.
BBC1 har de bedste nyheder med Chanel 4 er også gode (licensbetalte kanaler, som er lidt mere saglige).
Ang licensbetalte så hører BBC1, BBC2, ITV1, Chanel 4 og Five med til disse. Der er ca 15 andre gratiskanaler som kører digitalt (Digital Switchover ender først i 2012, så der er mange, der stadig kører med alm. stueantenne.)
Håber, du kan finde hoved og hale i min lange smøre.
Knus