Hvad står aftensmaden på hos dig/Jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

NoName

Idag står den på noget pande biks med pasta løg og bacon tern... Gider ikke rigtig lave noget da vi har siddet til påske frokost de sidste 2 dage... føler mig SÅÅÅÅ overfyldt at jeg faktisk overvejder om vi skal springe aftensmaden over idag... meeen har jo en lille bebs i maven der kræver mad, mad og mere mad....

Men lur mig om den ikke står på væltet lokum i løbet af næste uge... så er der nemlig til 2 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

NoName

MyBaby skriver:

Okay - altså bare et andet ord for gryderet! Så tror jeg nu, jeg ville kalde det gryderet!!!

Ej, gryderet lyder også bare så kedeligt...

Anmeld

5. april 2010

Hellemor

Vi skal have hakkebøffer med flødekartofler og salat.. Dejlig nemt at lave.

Anmeld

5. april 2010

Lullaby

Hjemmelavede kartoffelbåde, salat, grillstegt medister og skinkemignon

Anmeld

5. april 2010

Enayia

vi skal have høns i asparges (tarteletter) Nemt og godt

Anmeld

5. april 2010

Ox.

Vi skal have en ret bestående af:

Kogte tortellini med fyld af skinke, med ristet bacon, kyllingepølser og peberfrugter i fad.

Over det hældes en sauce som er fløde, hakkede tomater, paprika, salt, peber og skåret hvidløg, og til sidst kommer der revet ost på toppen, så lige et smut i ovnen og så er det klar til servering!  

M U M S!

Anmeld

5. april 2010

tascia

Rugbrød!!! og så er der vist æg til en æggekage også...kedeligt kedeligt

Anmeld

5. april 2010

NoName

Sussie&Lilje skriver:

Vi skal have en ret bestående af:

Kogte tortellini med fyld af skinke, med ristet bacon, kyllingepølser og peberfrugter i fad.

Over det hældes en sauce som er fløde, hakkede tomater, paprika, salt, peber og skåret hvidløg, og til sidst kommer der revet ost på toppen, så lige et smut i ovnen og så er det klar til servering!  

M U M S!

lyder lækkert

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Der var en herinde den anden dag der skrev noget om torskerognsfrikadeller. Og det MÅTTE jeg bare prøve.

Så idag står den på tun/torskerognsfrikadeller, kartofler og smørsovs

Anmeld

5. april 2010

Jordbærpigen

Vi skal være sunde i dag og have kartoffeldeller med rødbede-æblesalat. Vi har spist alt for meget kage her i ferien.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.