Hun er så sulten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Dictes mor

Idag er Dicte to uger, og et eller andet er sket i løbet af natten, for den lille pige er umådeligt sulten idag, jeg kan jo næsten ikke følge med, og hun bliver ulykkelig, hvis ikke jeg ligger hende til hele tiden. Er det normalt at de lige tager et stort spring ved to uger. Hun har næsten ikke sovet idag, så hun må da også blive træt den lille, det er hendes mor i hvert fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Idag er Dicte to uger, og et eller andet er sket i løbet af natten, for den lille pige er umådeligt sulten idag, jeg kan jo næsten ikke følge med, og hun bliver ulykkelig, hvis ikke jeg ligger hende til hele tiden. Er det normalt at de lige tager et stort spring ved to uger. Hun har næsten ikke sovet idag, så hun må da også blive træt den lille, det er hendes mor i hvert fald...

Det er helt normalt... Det gør de engang imellem. Det er fordi hendes sult stiger og så spiser hun ekstra for at øge din mælkemængde. Det sker helt af sig selv. Og bare rolig det går over igen

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Hej søde...det er helt normalt:0) lille Dicte er ved at blive mere sulten:0)

Anmeld

5. april 2010

LIZO

ja helt normalt..  selvom det kan være super hårdt så bare bliv ved med at ligge hende til..  bliver det de næste par dage ville jeg nok prøve at supplere med en flakse mme..

Anmeld

5. april 2010

Vinker

Majastina skriver:

TILLYKKE med 2 ugers dagen  Hvor går det bare stærkt!

Ja de store appetit spring er meget normalt, men det kan virke meget voldsomt og pludselig. Men lige så hurtigt som det er kommet, lige så hurtigt kan det falde igen til det normale så bare rolig søjde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.