Så er det i aften... "Den2side"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Mira0911

Det er helt klart noget jeg skal se i aften, om det virkelig er noget ved at se...

Andre der skal se det?

I fredags, lå jeg og så en gyser på Zulu... Pludselig kommer hende fra filmen Kollegiet frem, bare sådan lige et kort glimt af hende og væk er hun igen... Jeg stivnede fuldstændigt i sengen...

Har en veninde som nærmest sprang op af sofaen...

Hvordan reagerede du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Barbamama

Hvad er det for et program???

Anmeld

5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Det er helt klart noget jeg skal se i aften, om det virkelig er noget ved at se...

Andre der skal se det?

I fredags, lå jeg og så en gyser på Zulu... Pludselig kommer hende fra filmen Kollegiet frem, bare sådan lige et kort glimt af hende og væk er hun igen... Jeg stivnede fuldstændigt i sengen...

Har en veninde som nærmest sprang op af sofaen...

Hvordan reagerede du?

Hihi, jeg blev bare irreteret over at blive forstyrret midt i filmen... Men jeg er vist også lidt sær på det punkt, hihi

Men skal da lige prøve at se hvad det handler om...

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

michella80 skriver:

Hvad er det for et program???

Fandt lige noget her...

Den 2. side

Sæson 1 : Afsnit 1

Ole og Marius' første rigtige kunde er en entreprenør, der har købt et nedlagt sindssygehospital for at lave det om til et hotel. Hospitalet viser sig at være blevet tvangslukket i 1960'erne, fordi der blev udført menneskeforsøg af stedets dystre overlæge.

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Fandt lige noget her...

Den 2. side

Sæson 1 : Afsnit 1

Ole og Marius' første rigtige kunde er en entreprenør, der har købt et nedlagt sindssygehospital for at lave det om til et hotel. Hospitalet viser sig at være blevet tvangslukket i 1960'erne, fordi der blev udført menneskeforsøg af stedets dystre overlæge.

Okay det lyder som noget der godt kunne blive uhyggeligt. Er der clairvoyanter med så? Hvilket program og hvad tid kommer det?

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

michella80 skriver:

Okay det lyder som noget der godt kunne blive uhyggeligt. Er der clairvoyanter med så? Hvilket program og hvad tid kommer det?

Det ved jeg faktisk ikke om der er...

Rune Klan er med i den og en mere...

Kommer på tv2 Zulu kl. 21.30

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om der er...

Rune Klan er med i den og en mere...

Kommer på tv2 Zulu kl. 21.30

Okay nu bliver jeg da lige nødt til at se hvad det er men så kan det da ikke være vildt seriøst hvis han er med.... Havde lige håbet det var sådan noget med spøgelser. Uhhhh

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

Har lige søgt på det. Det bliver sikkert sjovt, men troede lige det var noget andet.

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

michella80 skriver:

Har lige søgt på det. Det bliver sikkert sjovt, men troede lige det var noget andet.

Her er traileren på den...

Den2side

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

MoarJ skriver:

Her er traileren på den...

Den2side

Hi hi ja okay det ser rimelig funny ud! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.