Positiv..... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2010

VIPpigen

Så siger testen positiv... det går vildt hurtigt, det er kun en måned siden jeg sad med en test som vidst nok også var positiv, men som endte i en biokemisk graviditet.

Er dog forvirret nu, for da jeg testede onsdag den 3 marts, og viste svag positiv, begyndte jeg at bløde, altså den biokemiske graviditet! så nu aner jeg faktisk ikke noget om hvor langt jeg er henne? for skulle jo have haft min mens den 1 Marts..

Men positiv er denne her altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Lone Jakobsen

vil bare lige sige stort tillykke det andet ved jeg desværre ikke noget om

Anmeld

5. april 2010

mortilfreja

VIPpigen skriver:

Så siger testen positiv... det går vildt hurtigt, det er kun en måned siden jeg sad med en test som vidst nok også var positiv, men som endte i en biokemisk graviditet.

Er dog forvirret nu, for da jeg testede onsdag den 3 marts, og viste svag positiv, begyndte jeg at bløde, altså den biokemiske graviditet! så nu aner jeg faktisk ikke noget om hvor langt jeg er henne? for skulle jo have haft min mens den 1 Marts..

Men positiv er denne her altså

Stoert tillykke..

Kan jo være du er længere henne og at det ikke var en biokemisk graviditet..

Snak med din læge i morgen og ellers vil du få det at vide til nakkefoldsscanningen hvor langt du er henne

Anmeld

5. april 2010

VIPpigen

mortilfreja skriver:

Stoert tillykke..

Kan jo være du er længere henne og at det ikke var en biokemisk graviditet..

Snak med din læge i morgen og ellers vil du få det at vide til nakkefoldsscanningen hvor langt du er henne

Efter jeg havde blødt tog jeg en ny test, og den var negativ, men ja, ved det heller ikke.. men spændende er det. hvornår laver de nakkefoldsscanning?? hihi

Anmeld

5. april 2010

VIPpigen

nutche skriver:

vil bare lige sige stort tillykke det andet ved jeg desværre ikke noget om

Mange tak.. Nej, ved ikke hvor mange det sker for, så er nok lidt svært

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Et stort tillykke med Graviditeten...

Anmeld

5. april 2010

NoName

Vil også bidrage med et STORT tillykke...

(NF laver de onkring 12. uge)

Anmeld

5. april 2010

VIPpigen

Mange tak i to. Hold op hvor er det en underlig tanke. glæder mig helt sikkert til at snakke med lægen, og da også til en scanning. Meget underligt tilvænning

Anmeld

5. april 2010

Misa

Tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.