konfirmationskage til dreng???!!!hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.564 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. april 2010

birgitte

Mon ikke der er nogen af jer der har en super idé til en konf kage til en dreng. er lige blevet spurgt om jeg vil lave en og jeg ved bare at han  er rigtig sød og går til karate men ved ikke om det lige er et hit til sådan en dag??? hvad gør man ellers.. tror jeg er lit lost da det meste jeg har lavet er sådan lidt piget, da jeg slev har 2 piger.

Håber i er fyldt med super ideér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

ekzunz

Har han ikke et yndlingsfodbold hold, spiller meget playstation eller lign? Bidt af en gal Darth Vader måske??

Anmeld

5. april 2010

birgitte

næ altså jeg tror det ikke men jeg må måske lige fritte forældrene lidt mere  

Anmeld

5. april 2010

ekzunz

birgitte skriver:

næ altså jeg tror det ikke men jeg må måske lige fritte forældrene lidt mere  

Jeg har en bog hvor der er en konfirmationskage til en dreng, og det er enkelte kager med bogstaverne i drengens navn eller datoen (sikkert hvad der nu er kortest) Så har hvert tal/bogstav forskellig farve i samme nuance og er pyntet forskelligt. Det ser faktisk meget fint ud. Men det passer måske bedst til Lasse eller Emil og ikke så godt til Alexander eller Christoffer....

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du blir simpelthen nødt til at finde ud af at, hvad hans stooooore interesse er

Om det er et musik, det kunne være fedt at lave et trommesæt, som kager!! Eller om det er fodbold eller piger

For det skal naturligvis være hans interesse, der er kagen

Anmeld

5. april 2010

birgitte

jeg har godt kigget på de klassiske og de er fine men synes bare den skal være wouw. som i siger må jeg simpelthen finde ud af hvad der er hans helt store lidenskab og så må det blive temaet.

Men hold jer ike tilbage hvis i har andre gode ideer.

kan også være jeg får brug for jeres råd når temaet er fastlagt.. så tusind tak for at i altid er lige på tasterne når man mangler gode ideer og hjælp.

Anmeld

5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Måske kan du finde ud af, hvilken farve/r der er hans yndlings... Så kan du om ik andet tage udgangspunkt i det.

Hvis det er en traditionel konfirmation, ville det være fedt med en kirkebog kage, evt. med figurer som afspejler hans hobbys?

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Her er lidt forskelligt, men hans store lidenskab ville jo være at foretrække, hvis han har en sådan.

Fandt en wii kage, da mange har dem, men det er jo ikke sikkert han har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Man kunne osse lave sådan en åben bog, hvori der står et eller andet... Måske navn, fødselsdag, konfirmationsdato eller noget sjovt måske?? Og selvfølgelig en lykønskning...

Anmeld

5. april 2010

Bondepigen

Det kunne osse være en kage formet som hans livret??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.