Hvor blev påsken af ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Vinker

Er jeg den eneste der synes at påske dagene bare pludselig er VÆK ???

Sidste mandag startede jeg på et kursus som jobcenteret havde sendt mig på. Det hedder "Job & Match" og jeg skal gå på det i 4 uger. Det er sådan et typisk kursus som ledige kommer på hvor man lærer en masse om at lave et godt CV, at skrive en rigtig god ansøgning og lære at tackle en jobsamtale mm.

Egentlig tænkte jeg; åååh neeeeej :( Men så vente jeg humøret og energien lige modsat og sagde til mig selv at den nemmeste måde jeg kom igennem dette forløb på var ved at være positiv stemt så derfor trådte jeg glad ind i klassen og var den første til at placere mig på første række i lokalet.

HELDIGVIS har jeg været så heldig en kartoffel at få en god lærer. En der er værd at høre på og en der kan tåle lidt sjov og spas. Han er egentlig uddannet mejerist (wauuuw = læs gaaaab) men har så været soldat i 7 år. Derefter uddannede han sig til livvagt og har også været sendt ud et par gange i udlandet, men det var for kedeligt så NU påstår han at han faktisk har DRØMMEJOBBET ved at undervise os arbejdsløse og han vil gøre ALT hvad han kan for at vi får en masse ud af forløbet!

Og jo de 3 dage på kursuset inden påske var ret gode og jeg har allerede lært noget, hurraaaa (meeeen er dog ikke helt gearet på at skulle afsted allerede i morgen igen.....)

I torsdags var vi på besøg hos nogle venner i Ikast som har en lille pige, Sofie på 1 år. Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen; ungerne legede, var ude og gå en god tur, fik lækker mad og spillet et par spil. Bare en perfekt dag der gik aaaalt for stærkt!

Fredag hyggede vi lidt sammen med Mortens forældre som vi havde overnattet hos de 2 nætter forinden.

Lørdag havde vi besøg af min yndlings familie fra Struer; Kristine og Thomas og de skønne piger; Tilde og Thea. En stille og rolig, men suuuuuper hyggelig dag hvor vi bare råhyggede og åd Mortens hjemmelavede pizza :o) Tiden går bare altid dobbelt så hurtigt når man er sammen med familien Wodstrup Larsen! Ser virkelig frem til at se dem igen (HVORNÅR Kristine??????)

Igår var jeg i mødregruppe. Ellers slapper vi bare af og lader op til hverdagen igen kalder....

Hvad har I lavet i påsken ???

(Smider lige en stak billeder fra da vi var på besøg i Ikast)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

Ja påsken er bare gået ALT for hurtigt.

Onsdag, da jeg gik på ferie, skulle vi til fødseldag om aftenen.

Torsdag skulle Carsten have besøg af nørderne (som vi kalder dem.... dem han læste med i sin tid på datamatiker.....) de skulle spille computer HELE dagen, så Liva og jeg tog hjem til mine forældre og overnattede... rigtig hyggeligt.

Fredag holdt vi påskefrokost med et enkelt vennepar.... mega hyggeligt.

Lørdag hyggede vi bare os tre. Var på cafe og fik brunch, handlede i Bauhuas til nyt bad som resten af dagen så gik med.

Søndag afleverede jeg Liva hos mine forældre, og så kørte Carsten og jeg til Tyskland for at handle.

Og idag står den på tøjvask, oprydning og rengøring.....så jeg sidder her

Mega sødt det sidste billede

Anmeld

5. april 2010

L.J.L

Vinker skriver:

Og jo de 3 dage på kursuset inden påske var ret gode og jeg har allerede lært noget, hurraaaa (meeeen er dog ikke helt gearet på at skulle afsted allerede i morgen igen.....)

Det lyder da bare som den dejligste påske! Og du har ret tiden flyver når man er i godt selskab

Sikke nogle dejlige billeder, og hvor er Niklas Emil blevet stor!

Må bare lige grine lidt af din måde du skrev "kursuset" ("kurset") undskyld, kunne ikke dy mig!

Vi har været på Fyn ovre hos Jeppes forældre fra fredag til søndag, det var hyggeligt, der er altid total ro derovre, så det er rart at komme lidt væk fra al larmen på Nørrebro, men tilgengæld også super rart at komme hjem igen

Her lige et billede af Lauritz og farfar, han er bare ELLEVILD med lille Lauritz, så dejligt

Anmeld

6. april 2010

Vinker

TbCp skriver:

Ja påsken er bare gået ALT for hurtigt.

Onsdag, da jeg gik på ferie, skulle vi til fødseldag om aftenen.

Torsdag skulle Carsten have besøg af nørderne (som vi kalder dem.... dem han læste med i sin tid på datamatiker.....) de skulle spille computer HELE dagen, så Liva og jeg tog hjem til mine forældre og overnattede... rigtig hyggeligt.

Fredag holdt vi påskefrokost med et enkelt vennepar.... mega hyggeligt.

Lørdag hyggede vi bare os tre. Var på cafe og fik brunch, handlede i Bauhuas til nyt bad som resten af dagen så gik med.

Søndag afleverede jeg Liva hos mine forældre, og så kørte Carsten og jeg til Tyskland for at handle.

Og idag står den på tøjvask, oprydning og rengøring.....så jeg sidder her

Mega sødt det sidste billede

Det lyder også til at jeres påske er gået stærkt med alt det i har lavet - der er både været tid til hygge og afslapning, men også skønt at I har fået frisket badeværelset op . Det ser i hvert fald super godt ud på billederne!

Ja det sidste billede er bare vildt kært. De var begge godt trætte og lå og puttede hos mig - En rigtig fredfuldt øjeblik.

Hvordan er det gået med walkie talkie - babyalarmen idag???? Flere trælse episoder eller har det måske hjulpet at der er blevet stillet lidt på den ?

Anmeld

6. april 2010

Vinker

linselouise skriver:

Det lyder da bare som den dejligste påske! Og du har ret tiden flyver når man er i godt selskab

Sikke nogle dejlige billeder, og hvor er Niklas Emil blevet stor!

Må bare lige grine lidt af din måde du skrev "kursuset" ("kurset") undskyld, kunne ikke dy mig!

Vi har været på Fyn ovre hos Jeppes forældre fra fredag til søndag, det var hyggeligt, der er altid total ro derovre, så det er rart at komme lidt væk fra al larmen på Nørrebro, men tilgengæld også super rart at komme hjem igen

Her lige et billede af Lauritz og farfar, han er bare ELLEVILD med lille Lauritz, så dejligt

Hihi det var da et flot ord jeg fik lavet mig der - Hjernen har uden tvivl holdt rigtig meget påskeferie, hihi

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Vinker skriver:

Det lyder også til at jeres påske er gået stærkt med alt det i har lavet - der er både været tid til hygge og afslapning, men også skønt at I har fået frisket badeværelset op . Det ser i hvert fald super godt ud på billederne!

Ja det sidste billede er bare vildt kært. De var begge godt trætte og lå og puttede hos mig - En rigtig fredfuldt øjeblik.

Hvordan er det gået med walkie talkie - babyalarmen idag???? Flere trælse episoder eller har det måske hjulpet at der er blevet stillet lidt på den ?

Idag har der ingenting været med den.... men banditten ville så heller ikke sove mere end en time så måske der ville være kommet noget senere.

Inden påsken var det jo Rasmus Seebach der gik i alarmen

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Vinker skriver:

Idag har der ingenting været med den.... men banditten ville så heller ikke sove mere end en time så måske der ville være kommet noget senere.

Anmeld

6. april 2010

Vinker

TbCp skriver:

Rasmus Seebach?? Var han da også ude og sove? haha

Anmeld

6. april 2010

Vinker

TbCp skriver:

Du behøver forresten kun at svare mig én gang

Anmeld

6. april 2010

TbCp

Vinker skriver:

Rasmus Seebach?? Var han da også ude og sove? haha

yes yes, han kommer altid lige forbi og får en lur her

Bare mega træls når han ligger og synger ind i de andre børns alarm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.