Er jeg den eneste der synes at påske dagene bare pludselig er VÆK ???
Sidste mandag startede jeg på et kursus som jobcenteret havde sendt mig på. Det hedder "Job & Match" og jeg skal gå på det i 4 uger. Det er sådan et typisk kursus som ledige kommer på hvor man lærer en masse om at lave et godt CV, at skrive en rigtig god ansøgning og lære at tackle en jobsamtale mm.
Egentlig tænkte jeg; åååh neeeeej :( Men så vente jeg humøret og energien lige modsat og sagde til mig selv at den nemmeste måde jeg kom igennem dette forløb på var ved at være positiv stemt så derfor trådte jeg glad ind i klassen og var den første til at placere mig på første række i lokalet.
HELDIGVIS har jeg været så heldig en kartoffel at få en god lærer. En der er værd at høre på og en der kan tåle lidt sjov og spas. Han er egentlig uddannet mejerist (wauuuw = læs gaaaab) men har så været soldat i 7 år. Derefter uddannede han sig til livvagt og har også været sendt ud et par gange i udlandet, men det var for kedeligt så NU påstår han at han faktisk har DRØMMEJOBBET ved at undervise os arbejdsløse og han vil gøre ALT hvad han kan for at vi får en masse ud af forløbet!
Og jo de 3 dage på kursuset inden påske var ret gode og jeg har allerede lært noget, hurraaaa (meeeen er dog ikke helt gearet på at skulle afsted allerede i morgen igen.....)
I torsdags var vi på besøg hos nogle venner i Ikast som har en lille pige, Sofie på 1 år. Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen; ungerne legede, var ude og gå en god tur, fik lækker mad og spillet et par spil. Bare en perfekt dag der gik aaaalt for stærkt!
Fredag hyggede vi lidt sammen med Mortens forældre som vi havde overnattet hos de 2 nætter forinden.
Lørdag havde vi besøg af min yndlings familie fra Struer; Kristine og Thomas og de skønne piger; Tilde og Thea. En stille og rolig, men suuuuuper hyggelig dag hvor vi bare råhyggede og åd Mortens hjemmelavede pizza :o) Tiden går bare altid dobbelt så hurtigt når man er sammen med familien Wodstrup Larsen! Ser virkelig frem til at se dem igen (HVORNÅR Kristine??????)
Igår var jeg i mødregruppe. Ellers slapper vi bare af og lader op til hverdagen igen kalder....
Hvad har I lavet i påsken ???
(Smider lige en stak billeder fra da vi var på besøg i Ikast)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld