Picasa - Nogle med erfaring i fotoredigering!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

businesstigger skriver:

Jeg kender ikke de 2 I snakker om.

Jeg arbejder jo som grafisk designer og bruger selv PhotoShop men det er jo et af dem der koster maaange penge. Men hvis der er nogen der har spørgsmål til det hjælper jeg meget gerne

Hehe... Jah, men som nærrigrøv, (og til hobbybrug), tror jeg godt jeg kan nøjes!!

Stine 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Om ganske få år, så åbner jeg butik i midten af København "krea-Karina". Dertil en netshop, en kogebog, mine erindringer, ugentlig gæsteoptræden i Go'morgen Danmark - og selvfølgelig med i "Middag for 4", hvor man for første gang må tage endnu flere kokkehuer og stjerne i brug end programmet tillader...

Pas nu på, at succesen ikke stiger dig til hovedet...har hørt, at det kan være meget farligt...som i eksploderende hoveder og så´rn

Anmeld

5. april 2010

businesstigger

Tilmeldt skriver:

Hehe... Jah, men som nærrigrøv, (og til hobbybrug), tror jeg godt jeg kan nøjes!!

Stine 35+5

nogle gange har folk det måske alligevel af anden vej ...

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Jeg bruger Picasa og er rigtig glad for det... Har sat og rodet med collager... Hvert fald noget jeg skal rode noget mere med...

Anmeld

5. april 2010

MoarJ skriver:

Jeg bruger Picasa og er rigtig glad for det... Har sat og rodet med collager... Hvert fald noget jeg skal rode noget mere med...

Det er også bare så hyggeligt...

Stine 35+5

Anmeld

5. april 2010

businesstigger skriver:

nogle gange har folk det måske alligevel af anden vej ...

Nå ja!! Hehe...

Anmeld

5. april 2010

Cris

Picasa er en rigtig god program, meget simpelt men faktisk kan ret meget. Den er en genial start inden man kaster sig i de advancerede fotoredigering programmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.