opskrift på regnbue muffins??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.368 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Guldet

Hej..

der var engang en der lagde et billede ud af regnbue muffins som hun havde fået fra sin veninde..

er opskriften kommet ud også?? synes de var så flotte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Dot D

LAURAS MOR skriver:

Hej..

der var engang en der lagde et billede ud af regnbue muffins som hun havde fået fra sin veninde..

Mener opskriften er under opskrifter i kageklubben. Det er en drømmekage opskrift, der deles i flere portioner, som farves med pastafarver, ellers får du den her:

500 g mel

100 g margerine

500 g sukker

8 æg

4 dl sødmælk

6 tsk bagepulver

4 tsk vanillepulver

Sukker og æg røres godt, æg tilsættes et ad gangen og der røres godt mellem hver. Resten af ingredienserne røres i. Dejen hældes i bradepande 30*40 og bages ca. 20 min. ved 200 grader, IKKE varmluft. Dette er bagetid for en hel portion, så tjek med strikkepind undervejs om den er færdig før . Mine muffins hævede HELT VILDT så anbefaler at du ikke putter for meget i formene. God fornøjelse

Anmeld

5. april 2010

LAURAS MOR skriver:

Hej..

Nej, hun har aldrig fået den af veninden! Men jeg lavede nogle små prøver, og det virkede fint for mig! Her er linket til de andre du snakkede om... Og så er der billeder af mine også...

https://www.baby.dk/debat/43294pi3/kageklubben/noej-hvor-er-de-fine--rainbow-cupcakes.aspx

Stine 35+5

Anmeld

5. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh dem må jeg lave en dag. Måske lave dem som Cake pops. Ville da være fint med farver indeni.

Anmeld

5. april 2010

Guldet

Tak for svarene alle sammen.. .. Dem må jeg bare bage en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.