Han skider ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.899 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. april 2010

L.J.L

Vores søn har ikke skidt siden i torsdags, og han plejer at skide hver anden dag. Han får både modermælk og MME, og ved at de gerne skal have afføring hver dag når de får MME. Han virker ikke synderligt generet af det synes jeg.

Hvad skal vi gøre?-Hvad kan der ske når han ikke skider i flere dage?

Vi var på apoteket og spørge efter Laktulose, men det frarådede hun...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Miss Tina

Jeg gav Laktulose da sønnen her MME og der var ingen problemer. Men ellers kan man lave cykle-bevægelser, for nogen virker det. Men ellers ville jeg kontakte lægen/SP og snakke med ham om det.

Det var lige hvad jeg kunne komme på

Anmeld

5. april 2010

Findusinde

Hvilken MME bruger du? Og hvor gammel er din søn? Vi skiftede med stor succes til Allomin syrnet da min datter havde samme problem.. Og siden vi skiftede til Allomin har hun meget meget sjældent problemer med at komme af med aff..

Vil nok holde med apotekter damen, at Lactulose er bedst at lade være med..

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Viktor havde også meget svært med aff da han var lille. Vi brugte lakulose til ham, i rigtig lang tid. Jeg vil dog lige høre lægen ad. Men vores læge sagde at laktulose ikke er "farligt" for de små da det er lavet af mælkesukker, som de naturligt får igennem modermælk.

Anmeld

5. april 2010

L.J.L

Tak for jeres svar

Han er 4 mdr. idag og han får allomin et par gange om dagen og så ammer jeg for resten.

Han skal jo til at begynde på mos og grød nu, men er det bedst at jeg venter med det til han har fået skidt? Kan de ikke risikere at få hård mave de første gange de får mos?

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

linselouise skriver:

Tak for jeres svar

Han er 4 mdr. idag og han får allomin et par gange om dagen og så ammer jeg for resten.

Han skal jo til at begynde på mos og grød nu, men er det bedst at jeg venter med det til han har fået skidt? Kan de ikke risikere at få hård mave de første gange de får mos?

hej søde

jamen´det med afføring er kun hvis den lille udelukkende lever af MME... :0)

Nikoline kunne godt gå 4 dage uden prut.... og der var ikke noget galt....

knus

og god bedring hvis der er noget galt

Anmeld

5. april 2010

L.J.L

ka-ri-na skriver:

hej søde

jamen´det med afføring er kun hvis den lille udelukkende lever af MME... :0)

Nikoline kunne godt gå 4 dage uden prut.... og der var ikke noget galt....

knus

og god bedring hvis der er noget galt

Er det? Troede det var hvis de bare fik begge dele. Men så er jeg meget mere rolig

Tak for svaret

Anmeld

6. april 2010

Mor Til Julie<3

Min datter fik ikk hård mave da vi beqyndte me oq qive hende mos oq qrød osv ... Men hun var os 5 måneder da vi første beqyndte oq qive hende det ... Oq hun kommer a me det 1-2 qanqe om daqen ... Men noqn qanqe ka hun qodt qå en hel daq hvor hun ikk kommer a me noqt ... Oqså tænker mor har stræks ejj, er der nu noqt qalt siden hun ikk kommer a me noqt ... Men så on morqen når jeq qiver hende mad så ska jeq liiie love for a hun så kommer a me en ordenliq omqanq ...

Anmeld

6. april 2010

Ox.

Når du ammer samtidigt er det meget meet normalt at de ikke skider hver dag, min datter stoppede også med det da hun var ca ligeså gammel som din søn, vi kontaktede døgn SP'en, og snakkede med hende.

Anmeld

6. april 2010

L.J.L

tusind tak piger, det beroliger mig en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.