grinny skriver:
Jeg tænkte på om der er nogen der kan svare mig på om det er normalt at få ÆL og så først få mens flere måneder efter, eller om en mens altid kommer omkring 14 dage efter? Altså hvis man er stoppet på p-piller.
Har nemlig hørt om nogen hvor der er gået lang tid før de har fået mens, men har de så haft ÆL?
Håber virkelig der er nogen der forstår mit spørgsmål, synes det er lidt svært at forklare 
hmm ens cyklus kan godt være underlig efter p-pillestop, har du brugt æl-teste, har læst at nogle godt kan få 2 æl dvs hopper mens over men stadig har æl, så kommer den jo bare dobbelt.
tror det er lidt forskelligt, hvad angår tiden mellem æl og mens også kaldet luthearalfasen(staves?) min er ca 16-17 dage og hele cyklus ca 41-42 dage, men har dog regelmæssig cykluslængde.
er din cyklus ca sammme længde og hvor lang tid siden stoppede du med p-piller jeg stoppede for ca 8½ mdr siden(har fået taget blodprøver ved lægen for at måle hormontal, så måske det var en god ting, hvis det er noget tid siden du stoppede med p-pillerne )

Anmeld