Til jer der har prøvet længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Sujan

Hvordan holder man modet oppe.. Har ellers kunne nogenlunde kunne holde håbet om at blive gravid i live.. Man ser alle dem det lykkes for herinde og man tænker det sker også for mig... Fik mens i går.. Har prøvet 10 mdr. Synes det er ved at være hårdt.. Ved andre har prøvet længere så burde ikke brokke mig.. Er nok også fordi de fleste der startede med at prøve samtidig med mig snart skal føde.. Det skal bare lykkes for os for vi ønsker det så brændende og er bare så klar til det på alle måder..
Har prøvet at ændre lidt i kosten og følge de alm råd..
Vi har lige bestilt ferie så håber det fjerner fokus lidt.. Tænker egentlig også mest over det ugen op til mens hvor man går og håber
vi snakker ikke så meget om det mere.. Det er mere sådan noget med, hvis vi engang får børn og ikke når vi får et barn.. Er bare ved at begynde at tænke på hvis det nu ikke lykkes for os. Hvad så?

Nå havde bare lige brug for at lufte tankerne lidt..

Tillykke til alle dem der er nygravide glæder mig på jeres vejne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Jordbærpigen

Det kan ind imellem være svært at holde modet oppe, men jeg prøver så vidst mulig ikke at tænke for meget over det. Jeg prøver at have min dag fyldt op med gode ting at lave, så jeg ikke kommer til at sidde og tænke for meget over det. Jeg ved det nok skal lykkes, når tiden er... vi har prøvet i 11 måneder nu! Lige pt. kan jeg jo ikke selv gøre noget for at fremskynde processen, sålænge min cyklus stadig ikke er i orden.. Det kræver en hulens masse tålmodighed..

Anmeld

5. april 2010

Miss BananaHammock

Jeg kender virkelig godt dine tanker! Vi er selv blevet overhalet indenom op til flere gange, og det er bare super super svært! (Vi har prøvet i 16md nu) Vi har dog været i gang hos lægen og manden er blevet tjekket og har fin kvalitet, så nu er det mig der har fået henvisning til skejby. Jeg tror jeg er nået til et punkt hvor jeg fylder min hverdag med andre ting, men det fylder da helt sikkert stadigvæk. Især som du selv siger, lige i dagene op til mens. Jeg kan ikke give mange fif's, men måske vi kan holde humøret lidt op på hinanden og lave en "vi har snart ventet længe nok" tøsegruppe til alle vores fustrationer 

og et ønske om en dejlig dag fra Nena

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.