Underlige drømme som gravid.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. april 2010

Faith

Jeg havde den underligst drøm i nat.....

Jeg drømte at vi ventede tvillingedrenge (hvilket vi osse gør), men en dag ringede telefonen. Det var fra dem som uddeler børn.... De havde desværre ikke flere enæggede tvillingedrenge, men vi ku få 2 piger på 18.

Så tror jeg altså den puslehynde vi har købt er for lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

MetteMTH

smillaluna skriver:

Jeg drømte at vi ventede tvillingedrenge (hvilket vi osse gør), men en dag ringede telefonen. Det var fra dem som uddeler børn.... De havde desværre ikke flere enæggede tvillingedrenge, men vi ku få 2 piger på 18.

Jeg drømmer også nogle mærkelige ting.. Jeg drømte at jeg blev kørt over af en bil, her den anden dag. Tror bare det at det sidste jeg har tænkt på, er min hund da den blev påkørt den 13 marts. Han have brækket begge hans baglår 2 steder. blev nødtil at aflive ham.

Anmeld

4. april 2010

Faith

Mette88 skriver:

Jeg drømmer også nogle mærkelige ting.. Jeg drømte at jeg blev kørt over af en bil, her den anden dag. Tror bare det at det sidste jeg har tænkt på, er min hund da den blev påkørt den 13 marts. Han have brækket begge hans baglår 2 steder. blev nødtil at aflive ham.

Åh nej da! Skrækkeligt når der sker ens dyr noget. Man bliver sku så knyttet til de små kræ.

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Ha ha ha, det var da en sjov drøm

Det er underligt med de drømme..... Da jeg ventede Mathilde drømte jeg også en nat, at da hun blev født var hendes krop ligeså lille som en baby, men hendes hoved var på størrelse med et barn på 3 år, og hun kunne snakke rent. Det var simpelthen også for spookey og mærkeligt.

Anmeld

4. april 2010

Faith

Mathildesmor skriver:

Ha ha ha, det var da en sjov drøm

Det er underligt med de drømme..... Da jeg ventede Mathilde drømte jeg også en nat, at da hun blev født var hendes krop ligeså lille som en baby, men hendes hoved var på størrelse med et barn på 3 år, og hun kunne snakke rent. Det var simpelthen også for spookey og mærkeligt.

He he det må ha set sjovt ud. Det er sjovt hvor de drømme mon kommer fra. Jeg synes helt klart jeg har fået flere af dem efter jeg er blevet gravid.

Anmeld

4. april 2010

Vingummien

smillaluna skriver:

Haha ja måske lige en meter eller 2 for lille

Jeg drømte altid der skete noget med EMil i maven eller han blev født med arme og ben byttet rundt osv

Anmeld

4. april 2010

Trolde_mor

Puha... de bliver da hårde at føde Og ja, puslepuden skal i nok få penge tilbage på hehe

Jeg har i starten af min graviditet haft frygtelige drømme - så frygtelige at jeg kunne græde flere dage efter og ikke turde ligge mig til at sove om aftenen.

Den ene drøm var der en (samme alder som mig) som jeg ville hjælpe fordi han var blevet alt for fuld, men jeg gled ned på gulvet med ham, fordi han var så usikker på sine ben.

Der kom så nogen og begyndte at slå og sparke løs på ham - specielt i hovedet på ham - på et tidspunkt vidste jeg at nu ville han dø, så jeg prøvede at undslippe, men kunne ikke..

Han døde i mine arme, og de smurte blodet fra hans hoved på min hals og i mit hoved. Da jeg vågnede, var jeg badet i sved og min egen hånd kørte op af hals og kind, som der var en af dem der havde gjort i drømme

Så nu er jeg lykkelig for at jeg ikke drømmer noget mere - stort set.

Hellere undvære end ikke sove i flere nætter stort set...

Anmeld

4. april 2010

Faith

Senia skriver:

Puha... de bliver da hårde at føde Og ja, puslepuden skal i nok få penge tilbage på hehe

Jeg har i starten af min graviditet haft frygtelige drømme - så frygtelige at jeg kunne græde flere dage efter og ikke turde ligge mig til at sove om aftenen.

Den ene drøm var der en (samme alder som mig) som jeg ville hjælpe fordi han var blevet alt for fuld, men jeg gled ned på gulvet med ham, fordi han var så usikker på sine ben.

Der kom så nogen og begyndte at slå og sparke løs på ham - specielt i hovedet på ham - på et tidspunkt vidste jeg at nu ville han dø, så jeg prøvede at undslippe, men kunne ikke..

Han døde i mine arme, og de smurte blodet fra hans hoved på min hals og i mit hoved. Da jeg vågnede, var jeg badet i sved og min egen hånd kørte op af hals og kind, som der var en af dem der havde gjort i drømme

Så nu er jeg lykkelig for at jeg ikke drømmer noget mere - stort set.

Hellere undvære end ikke sove i flere nætter stort set...

Nej puh ha da den var grim!

Anmeld

4. april 2010

FruEllingsen

Hehe.. ja det er godt nok de mærkeligste ting som man kan drømme.

Det er ikke særlig længe siden at jeg drømte at jeg fødte en kat. var helt rundt på gulvet om morgenen.. hehe

Anmeld

4. april 2010

4kløver

jeg drømte ca 3uger efter jeg havde født min pige at jeg fik et brev og at der stod at jeg ville få en dreng Skal så lige siges at jeg fik et brev den 8 april 2009 (bedste fødselsdags gave) at vi ventede en pige som var sund og rask

Så jeg tror jeg jeg få en dreng næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.