Billeder fra Nordjysk NS-træf : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2010

anna-jonas

Tak for en skøn dag, i jeres dejlige selskab............ Dejligt at du ville lægge hus til, Julie.................et lækkert og pænt hus, endda.

Ida faldt til ro, på vejen hjem................og faldt omkuld kl. 19.30.

KNUS METTE OG IDA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Tak for en skøn dag, i jeres dejlige selskab............ Dejligt at du ville lægge hus til, Julie.................et lækkert og pænt hus, endda.

Ida faldt til ro, på vejen hjem................og faldt omkuld kl. 19.30.

KNUS METTE OG IDA

Det var skam så lidt Mette :) Det gør jeg gerne igen! Viktor musse gik helt kold her kl.20....

Anmeld

4. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Neej,hvor ser det bare hyggeligt ud...jeg håber sådan jeg snart kan komme medHar faktisk glædet mig hele dagen til at se billeder,og har tænkt på jer

Og sikke en fin kage,mmmm,den ser lækker ud

Sidder Malucca og Viktor og pakker gaver op?Hvor er de dog bare for søde

Anmeld

4. april 2010

Jules

Pernilleh skriver:

Neej,hvor ser det bare hyggeligt ud...jeg håber sådan jeg snart kan komme medHar faktisk glædet mig hele dagen til at se billeder,og har tænkt på jer

Og sikke en fin kage,mmmm,den ser lækker ud

Sidder Malucca og Viktor og pakker gaver op?Hvor er de dog bare for søde

Håber i kommer med næste gang søde!

Det var bare en super lækker kage Fie havde lavet! Den smagte rigtig godt...Kristian og mig deler det sidste stykke nu

Viktor var så sød at insistere på at hjælpe Malucca med at pakke sin gave op...Hihi

Anmeld

4. april 2010

Ida.

Hvor ser det bare hyggeligt ud!! Hvis ikke det havde været for påskens ellers hektiske program, var tøserne og jeg da også dukket op idag, men vi har bare haft alt for travlt de sidste 10 dage, så ville ikke byde ungerne mere kørsel og flere indtryk...

Håber på at kunne være med næste gang for det ser for hyggeligt ud til at gå glip af mere end en gang

Anmeld

4. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
malucca09 skriver:

Når dig og bøtterne kommer på sommerferie herover, laver vi da bare et mere træf

Bøtte ferie?Der bliver da kø her i Aalborg for at se de dejlige bøtter...og deres mor

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

Ej jeg bliver da nødt til at tage en tog-tur næste gang!!!!!

Anmeld

5. april 2010

Vinker

Iiiih hvor har I bare RÅHYGGET for viiiiiildt!!!!!!!!!!! For pokker hvor gad jeg godt ha været med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.